Skocz do zawartości

Pióro z fleksującą stalówką


Polecane posty

Bardzo kusi mnie, by kupić pióro z fleksującą stalówką. Czytałam dobre opinie o piórach Mabie Todd - ale jestem zupełnie zielona w temacie.

Czy możecie mi doradzić? Warto kupić to pióro: http://www.ebay.co.uk/itm/VINTAGE-MABIE-TODD-CO-LTD-SWAN-FOUNTAIN-PEN-/291150844764?pt=UK_Home_Garden_PensPencils_WritingEquipment_SM&hash=item43c9f1535c

 

Czy ono ma tę stalówkę fleksującą czy nie? Czy to dobre pióro?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo kusi mnie, by kupić pióro z fleksującą stalówką. Czytałam dobre opinie o piórach Mabie Todd - ale jestem zupełnie zielona w temacie.

Czy możecie mi doradzić? Warto kupić to pióro: http://www.ebay.co.uk/itm/VINTAGE-MABIE-TODD-CO-LTD-SWAN-FOUNTAIN-PEN-/291150844764?pt=UK_Home_Garden_PensPencils_WritingEquipment_SM&hash=item43c9f1535c

 

Czy ono ma tę stalówkę fleksującą czy nie? Czy to dobre pióro?

 

Określ przedział cenowy, jaki możesz przeznaczyć na takie pióro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne piórko. Ciekawe (czytaj rzadsze) ze względu na te zielone wstawki. Stalówki Nr 2 Swana często bywają co najmniej semi-flex. Z nałożoną na koniec pióra skuwką ringtopy mają normalną długość pozwalającą na oparcie pióra w siodełku dłoni. Ja polecam ten egzemplarz. Ale cena moze poszybować w ostatnim momencie ze względu na atrakcyjność modelu.

hako

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określ przedział cenowy, jaki możesz przeznaczyć na takie pióro.

 

Szczerze - nie wiem. Chciałabym niezłe pióro, ale jak najtańsze w kategorii "niezłe". Nie mam pojęcia, za ile można kupić stare pióro z taką stalówką, jaka mnie interesuje. Cena z aukcji wydaje mi się jeszcze do zaaprobowania i  z tego, co czytałam, za taką kwotę można już nabyć niezłe piórko.

Ale przyznam, że czuję się zagubiona w ilości marek, opinii...