zutka Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Bardzo kusi mnie, by kupić pióro z fleksującą stalówką. Czytałam dobre opinie o piórach Mabie Todd - ale jestem zupełnie zielona w temacie. Czy możecie mi doradzić? Warto kupić to pióro: http://www.ebay.co.uk/itm/VINTAGE-MABIE-TODD-CO-LTD-SWAN-FOUNTAIN-PEN-/291150844764?pt=UK_Home_Garden_PensPencils_WritingEquipment_SM&hash=item43c9f1535c Czy ono ma tę stalówkę fleksującą czy nie? Czy to dobre pióro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rittel Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Powinno mieć fleksującą stalówkę, ale jest szalenie małe, dlatego nie wiem czy to dobry pomysł na początek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akszugor Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Bardzo kusi mnie, by kupić pióro z fleksującą stalówką. Czytałam dobre opinie o piórach Mabie Todd - ale jestem zupełnie zielona w temacie. Czy możecie mi doradzić? Warto kupić to pióro: http://www.ebay.co.uk/itm/VINTAGE-MABIE-TODD-CO-LTD-SWAN-FOUNTAIN-PEN-/291150844764?pt=UK_Home_Garden_PensPencils_WritingEquipment_SM&hash=item43c9f1535c Czy ono ma tę stalówkę fleksującą czy nie? Czy to dobre pióro? Określ przedział cenowy, jaki możesz przeznaczyć na takie pióro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hako Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Fajne piórko. Ciekawe (czytaj rzadsze) ze względu na te zielone wstawki. Stalówki Nr 2 Swana często bywają co najmniej semi-flex. Z nałożoną na koniec pióra skuwką ringtopy mają normalną długość pozwalającą na oparcie pióra w siodełku dłoni. Ja polecam ten egzemplarz. Ale cena moze poszybować w ostatnim momencie ze względu na atrakcyjność modelu. hako Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...