Skocz do zawartości

Cześć!


ju994lo

Polecane posty

Cześć wam, nazywam się Bartek i postanowiłem założyć tutaj konto, forum przeglądam od ok. pół roku.
Obecnie studiuję na politechnice i interesuję się programowaniem, elektroniką i takimi tam :)

 

Moje piórka:

 

post-2753-0-78992000-1400697044_thumb.jpg

 

Od lewej:

1. matowy Pilot 78G <F> (do użytku codziennego)

2. Pelikan M250 14K <F>

3. Pilot Plumix <M>

4. jakieś stare koreańskie pióro (całkiem mokre)

 

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, własnoręcznie. Największy problem miałem z odkręceniem nakrętki trzymającej klips.

A piszę zazwyczaj czarnym lub granatowym Hero, albo Watermanem Absolute Brown. Nie mam pociągu do droższych atramentów, chociaż kto wie co będzie za jakiś czas... :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wam, nazywam się Bartek i postanowiłem założyć tutaj konto, forum przeglądam od ok. pół roku.

Obecnie studiuję na politechnice i interesuję się programowaniem, elektroniką i takimi tam :)

 

Moje piórka:

 

attachicon.gifP1130191.jpg

 

Od lewej:

1. matowy Pilot 78G <F> (do użytku codziennego)

2. Pelikan M250 14K <F>

3. Pilot Plumix <M>

4. jakieś stare koreańskie pióro (całkiem mokre)

 

Pozdrawiam

Cześć kolego, można wiedzieć co i gdzie konkretnie studiujesz? Możliwe że jesteśmy z tego samego wydziału ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem tego Pelikana w rekach. Jego zlotowka poddaje sie naciskowi ale bez przesady, ot na tyle zeby pewne zroznicowanie w linii bylo widoczne. Ale proby wylacznie 'na sucho' robilem, bo ten Pelikan to jeszcze dziewiczy NOS jest.

to słabiuchno. z mojego OB daje się wycisnąć coś takiego:

tqiy.jpg

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst