Skocz do zawartości

Asmodeusz - witam


Asmodeusz

Polecane posty

Witam, jestem nauczycielem matematyki. Dzisiaj postanowiłem kupićpióro.

Czytałem trochę na różnych forach i zdecydowałem się na PLATINUM 3776 CENTURY Burgund.

Gdy tylko złożyłem zamówienie, kliknąłem w coś co mi się pojawiło na ekranie i mnie trafiło.

NAKAYA Writer Portable Aka-Tamenuri. Tak się to nazywa.

Będę zaglądał na forum i trochę więcej poczytam, bo do dnia dzisiejszego wierzyłem jedynie w Pelikana i Parkera, ale chyba czas się przestawić i może przetestować kilka innych firm.

Mam tylko nadzieję, że skończy się to na 2 - 3 egzemplarzach, bo gdy patrzę na ceny... a liczyć potrafię... to zaczynam się bać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Asmodeuszu! Lang may yer lum reek!

 

Pingwin - nienawiść? Przecież matematyka jest fajna - logiczna, można opanować przez zrozumienie a nie zakucie, no i się przydaje. Ja tam bardzo lubiłem ten przedmiot przez całą edukację - może gdybym poszedł studiować matematykę to bym zmienił zdanie (tam już się pojawiają "abstrakcje") ale standardowa, inżynierska dawka tylko mnie w moim lubieniu utwierdziła.

Edytowano przez M-kwadrat
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry! 

 

Polecam sprawdzone rozwiązanie:

jest taka piękna scena w "Dniu Świra", w pociągu Pani częstuje się czipsami i przy każdym kolejnym wyciąganym z torebki mówi "m-m-m, to już ostatni!".

Wystarczy odpowiednio sugestywnie powtarzać sobie przy każdym kolejnym zakupie ;P.

 

p.s.

tak na poważnie - też miałem kiedyś kupić sobie to jedno jedyne ;) ale jest tyle pięknych możliwości :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Asmodeuszu! Lang may yer lum reek!