Skocz do zawartości

Parker Duofold Junior - złamana stalówka


danielromian

Polecane posty

Witam.

Przypadkowo trafiłem na to forum i przypomniało mi się że kiedyś miałem takie wieczne pióro....zielone ze stalówką numer 10. Odnalazłem je na strychu i okazało się że to Parker Duofold Junior ze stalówką 10. Niestety końcówka jest wyłamana tak około 1mm i nie nadaje się do pisania.

Pióro ostrożnie rozebrałem i wyczyściłem, chyba będzie żyć...jeśli znajdę taką stalówkę.

Tu moje pytanie gdzie mogę nabyć taką stalówkę i ewentualnie ile może kosztować?

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie myślałeś o o naprawie tej stalki?

Pewnie dałoby się z niej zrobić jakieś OB...

w zasadzie nie jestem znawcą piór ale mam sentyment do Tego pióra...myślałem że to już koniec jego żywota...czyli jest szansa na reaktywację? Do kogo musiałby się zgłosić i cena zabiegu? W tych rzeczach jestem zielony jak moje pióro ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie nie jestem znawcą piór ale mam sentyment do Tego pióra...myślałem że to już koniec jego żywota...czyli jest szansa na reaktywację? Do kogo musiałby się zgłosić i cena zabiegu? W tych rzeczach jestem zielony jak moje pióro ;)

Zależy skąd jesteś.

Zobacz tu:

http://www.piorawieczneforum.pl/index.php?/topic/149-naprawa-pior-wiecznych-zaklady-naprawy-pior-warsztaty-wg-miast/

Ja z czystym sumieniem mogę polecić Chmielną w Warszawie, ale pewno i pozostali dadzą radę. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, czy akurat dużo osób ma na nie ochotę.

Obstawiam, że cena za sprawny egzemplarz waha się w przedziale od 50 do 600 zł. Na dole przedziału jest cena okazyjna, ale osiągalna (skądinąd wiem ;)), na górze - mrzonki sprzedawcy (kiedyś dawno widziałem takie przebicie :)). Realnie, większość pewnie ląduje gdzieś pomiędzy 100-200 zł.

Edytowano przez Alveryn
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation