Skocz do zawartości

Siemasz


Blant Monc

Polecane posty

Witam,

Na Forum jestem już od jakiegoś czasu. Pierwej jako obserwator-czytelnik, lecz w końcu postanowiłem sformalizować nasz związek...

 

Przywiodło mnie tutaj zainteresowanie. Nie jestem znawcą. Piszę piórem chyba od piątej klasy podstawówki. Piszę nadal oczywiście ;) i mnie to naprawdę cieszy.

 

Miałem w swoim życiorysie głównie pióra "ekonomiczne" typu Hemiśfiera, czy Parker Urban (za przeproszeniem). Wiele używałem na zasadzie pożyczenia (mam kolegę, który ma drogie egzemplarze, ale nie jest na Forum, chyba...) jakieś GFC, Wieś Kąty (czy Visconti po włosku), Aurora, Sheffery czy inne z rodziny Inahona. Mą blą, oczywista!

 

Zdarzył się nawet taki epizod, że pracowałem 2 lata w salonie Kaligraf w Galerii Mokotów (to już wiecie skąd jestem) i mogłem przełożyć niejednokrotnie przez swoje ręce niejedno ładne piórko.

 

Obecnie pracuję jako zegarmistrz, więc jak ktoś chce to może na PW spytać cuś o zegarkach. Tak, na Forum KMZiZ też jestem, ale się nie udzielam, bo niestety zbyt wielu mondrych tam grasuje, a ja nie lubię się użerać.

 

Poza tym skończyłem leśnictwo w Sztabie Głównym Gwiezdnych Wojen - i to jest moja trzecia passja. Nie zrealizowana zawodowo, ale siedzi w sercu i bije jak źródło.

 

Pozdrawiam wszystkich, a szczególnie tych po Ciemnej Stronie Wisły. (są tu jacyś?)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzył się nawet taki epizod, że pracowałem 2 lata w salonie Kaligraf w Galerii Mokotów (to już wiecie skąd jestem) i mogłem przełożyć niejednokrotnie przez swoje ręce niejedno ładne piórko.

 

No proszę, co za niespodzianka ! :)

 

To z pewnością znasz moich handlowców: Tomka, Maćka? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę, co za niespodzianka ! :)

 

To z pewnością znasz moich handlowców: Tomka, Maćka? :)

Pracę zakończyłem 3 lata temu i cosik kojarzę, ale raczej kontaktowalimy sie telefonicznie :) a przez to trudniej spajętać.