kerad Napisano Wrzesień 7, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2013 (edytowany) Nie chcieli szkolić Polaków, którzy "'zabiorą im pracę" Francuzi z zakładów Waterman w Nantes odmówili szkolenia Polaków, którzy - według nich - zabierają im pracę. Zmiana stanowiska nastąpiła, gdy dyrekcja firmy "udobruchała" ich premiami w wysokości tysiąca euro. Skandal wybuchł, kiedy na jaw wyszły plany przeniesienia do Polski biura obsługi klientów firmy produkującej drogie pióra i długopisy. - Francuzi mają - zanim zostaną zwolnieni - szkolić Polaków, którzy będą później wykonywać ich pracę dwa razy taniej - grzmią niektóre francuskie media, a metody kierownictwa amerykańskiej firmy nazywają "szokującymi". Jeszcze ostrzejsze słowa padają z ust przedstawicieli związków zawodowych. Ich zdaniem, francuscy pracownicy są "poniżani i torturowani psychicznie". - Tracimy pracę i nie mamy zamiaru szkolić tych, którzy nam ją zabierają - uważa Thierry Cormarais z CFDT, cytowany przez telewizję LCI. Działacz dodaje, że jest zdumiony działaniami dyrekcji i zaznacza, że do Polaków "nic nie ma". Kierownictwo zakładu postanowiło szybko działać i wypłaciło po tysiąc euro każdemu pracownikowi, który wyszkoli Polaka. Dzięki temu strajku udało się uniknąć. http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/nie-chcieli-szkolic-polakow-ktorzy-zabiora-im-prace/7dnk7 Edytowano Wrzesień 7, 2013 przez kerad Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alveryn Napisano Wrzesień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2013 Ciekawa wiadomość. Szczególnie ten fragment: "plany przeniesienia do Polski biura obsługi klientów firmy produkującej drogie pióra". Bliżej Rosji? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
endoor Napisano Wrzesień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2013 (edytowany) Szczerze mówiąc nie dziwię się tym pracownikom. Na podstawie tego artykułu uważam, że to raczej dyrekcja zakładu stworzyła całą tę niezręczną sytuację i postawiła pracowników w bardzo dziwnym, dwuznacznym położeniu. Panowie menedżerowie się nie popisali, taka jest moja opinia . Edytowano Wrzesień 8, 2013 przez endoor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thay Napisano Wrzesień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2013 No, tym razem to nie wina Polaków, Coś takiego.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konis Napisano Wrzesień 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2013 Jedno biuro już było w Warszawie na ulicy Kaczej nr 7. zdrówka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blant Monc Napisano Wrzesień 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2013 Londynek.net to nie jest jakieś bardzo poważne źródło informacji, ale może coś w tym jest. Biuro obsługi klienta - czyli szkolenia Polaków z zakresu co gadać, jak gadać, po co gadać. Do tego aż tak potrzeba szkoleniowców z Francji? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tsyrawe Napisano Wrzesień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2013 No cóż, dyrekcja zachowuje się rozsądnie. Chce zmaksymalizować zyski. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbit9n Napisano Wrzesień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2013 No cóż, dyrekcja zachowuje się rozsądnie. Chce zmaksymalizować zyski. no właśnie, warto sprawdzić jak wygląda socjal (te 1000€ to pikuś) we Francji i dlaczego chcą przenieść zakład do nas. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
papri Napisano Wrzesień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 16, 2013 Ujme to krótko: bez komentarza Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.