Czosnek Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Witajcie. W świecie piór jestem nowicjuszem. Moim pierwszym piórem wiecznym, takim "poważniejszym", był Waterman Hemisphere "Złoty Blask" -> http://www.ksiegarnia.siedlce.pl/M/jasimG6XZE9NX.obr Okazał się jednak bardzo nietrwały... Za parę dni będę miał możliwość zakupu czegoś nowego. W tytule tematu umieściłem cenę "550", mogę ją WYJĄTKOWO naciągnąć o dodatkową stówkę. Zastanawiam się nad Waterman'em Charleston'em (Hebanowy czarny GT) i Waterman'em Carene (Morze Czarne GT) Które wydaje Wam się najlepszą opcją? A może polecicie mi coś spod innego szyldu? Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lepki Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Oba pióra są chwalone na forum za właściwości pisarskie Także zależy, które bardziej Ci odpowiada pod względem wyglądu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czosnek Posted March 11, 2013 Author Report Share Posted March 11, 2013 (edited) Próbowałem znaleźć Charleston'a KOŚĆ SŁONIOWA, ale wygląda na to, że nigdzie go już nie ma Edited March 11, 2013 by Czosnek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smok Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Kość słoniowa pojawia się dość często na Allegro. Czarny Charleston GT równie piękny! Ma niezwykle miękką i maślaną stalówkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czosnek Posted March 11, 2013 Author Report Share Posted March 11, 2013 A czy to prawda, że gwint skuwki rysuje korpus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konis Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 To taka sama prawda jak ta, że w Ameryce biją murzynów. zdrówka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...