DomeN Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Witajcie, podczas rozmowy z koleżanką wyciągnąłem od niej informację, że pisze piórem. Z zaciekawieniem zapytałem o markę i model pióra, jednak koleżanka nie jest obeznana w tym temacie, więc wie tylko, że jej pióro to Parker. Poprosiłem o zdjęcia, które jednak nie są najlepszej jakości z powodu zepsutego aparatu. Sam nie znam się tak dobrze jak wy na dokładnych detalach piór, chociaż podejrzewam, że jest to Parker Vector. Według jej opisu ma wygrawerowaną mapę Europy. Zapodaję zdjęcia i czekam na raporty z rozpoznania . Pozdrawiam, D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArielN Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Parker Vector Millenium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomeN Posted October 31, 2011 Author Report Share Posted October 31, 2011 Dzięki wielkie za tak szybką identyfikację! Mam rozumieć, że koleżanka może napawać się dość wyjątkowym piórkiem? Pozdrawiam, D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thay Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Hmm, bardziej wyjatkowym Vectorem. Seria Millenium obejmowała na pewno Vectory, Sonnety i Frontiery. Nie wiem, czy coś jeszcze. Polegało to na nadrukowaniu na piórach stref czasowych i roku 2000. Były do tego specjalne pudełka. Wszystko to, jak łatwo zgadnąć, z okazji roku 2000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArielN Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Hmm, bardziej wyjatkowym Vectorem. Seria Millenium obejmowała na pewno Vectory, Sonnety i Frontiery. (...) Thay, Jesteś pewien, że Sonnety też? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...