Skocz do zawartości

Potrzebuje pomocy w wyborze pióra dla dziewczyny


Polecane posty

Witam

Jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie i potrzebuję pomocy w wyborze pióra dla mojej drugiej połówki, ale wpadłem na świetny pomysł i postanowiłem kupić pióro też dla siebie. Chciał bym aby oba pióra były takie same. Cena to do około 70zł za sztukę. Pióro będzie wykorzysywane w liceum. A dziewczyna jest na jezykowym więc dużo pisania ja technikum profil matematyczny więć musi dość cienko pisać. Myślałem nad WATERMAN GRADUATE podoba mi sie wygląd tego pióra, ale nie wiem jak sie ono sprawuje przy pisaniu. Proszę podawać takie modele kótre są dość dostępne i w takiej cenie jaką podałem. Bo przeszukując forum podawane są pióra które są niby za 70- 80 zł a na allegro zaczynaja sie od 200zł. Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dwa Piloty 78G - dobra jakość, cena niższa niż 70 zł i fajne kolory. Japońskie stalówki są wytrzymałe i jako tako trzymają standard rozmiarów (jak F, to pisze cienko, jak M to średnio, B - szeroko). Stalówki japońskie i stalówki "europejskie" o takim samym rozmiarze piszą różnie. Japońskie, pomimo takich samych oznaczeń, są mniej więcej o jeden stopień cieńsze niż "europejskie".

Edytowano przez GranatowyPrawieCzarny
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę polecić właśnie tego Watermana Graduate, pisałem nim pół roku (póki nie zgubiłem). Pióro pisze wystarczająco cienko, żeby można różne wzory czytelnie zapisać jak również pismo jest bardzo wyraźne (stalówka F). Samo pióro jest bardzo solidne, metalowy korpus itp. Jedynie może się trochę rysować przy zakładaniu skuwki na korpus. Byłem bardzo zadowolony z tego pióra. Cena jak już pewnie wiesz, to maksymalnie 70 zł.

Pozdrawiam

Edytowano przez beret99
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry wybór. :)

Na Allegro sklep " HighEnd-sklep" prowadzi totalną wyprzedaż tych piór.