Skocz do zawartości

Wybór pióra , proszę o pomoc.


Polecane posty

Wielkimi krokami zbliżają się święta, dlatego pióro wg mojej oceny, świetnie nadaje się na prezent dla partnera. Szukam czegoś do 350 zł niestety w tej kwestii jestem zielona, a Parker, Waterman oferują wiele, różnych, świetnie prezentujących się piór. Bardzo proszę was o pomoc, w innym wypadku wyrwę coś z gęsi i będzie po problemie ;) Dodam tylko, że chodzi o osobę w wieku 28 lat, jednak ceniącą sobie klasę. Pozdrawiam serdecznie!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 29 lat. cenię sobie klasę. na prezent chciałbym dostać cos takiego: http://allegro.pl/sh...2876673961.html ;)

ale nie każdy lubi rzeczy vintage i chciałby dostać używaną (nawet nieznacznie) rzecz na prezent. jeśli woli rzeczy bardziej nowoczesne to może lamy http://allegro.pl/lu...2859707883.html wiem że droższe niż zakładany budżet, ale ma złotą stalówkę. jeśli Lamy Studio Ci się spodoba i będziesz kupować inny egzemplarz na allegro to zapytaj jak je pakują. czasem przychodzi w małym tekturowym pudełeczku, może być mało eleganckie na prezent. dobrze jak w komplecie ma też tłoczek, bo naboje są mniej popularne.

Jeśli elegancja i klasyka (krawaty i te sprawy) to moze jakiś pelikan? M215? M205? albo bez wydziwiania - waterman expert.

zapomniałem dopisać że nie mam nic wspólnego ze sprzedawcami na tych aukcjach, i że kiedyś w abernatopen można było kupić pióra platinum ze złotą stalówką poniżej 300zł nie wiem jak teraz to wygląda

Edytowano przez Pilot Inspektor
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też kupić Lamy ze zlotą stalówką cale chromowane i jest tańsze. Może być Praker Sonnet. Ze zltymi stalówkami są chińskie pióra jak Picasso w tej cenie, Scheaffer Gift 300 jest fajnym piórem i w komplecie z dlugopisem czy ołówkiem może by się w tej cenie zmieścił. Tu masz już spory wybór dobrych piór.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach