Skocz do zawartości

Waterman l'etalon - pomoc w zakupie.


Polecane posty

Witam,

po długich rozważaniach i analizowaniu różnych modeli chciałbym wejść w posiadanie Watermana d'etalon'a (słabość do watermana :wub:). Wiem, że jest już nie produkowany i trudno go dostać od razu (tym bardziej nowego w rozsądnej cenie) - dlatego daje sobie czas na znalezienie odpowiedniej oferty i kupienie tego pióra używanego.

Przyznaje jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o szukanie dobrych ofert, nie mam tego oka zawodowego co niektórzy z was po kilku letnim kolekcjonowaniu. Dlatego wychodzę do was z prośbą - pomóżcie mi w wyborze jakieś oferty ponieważ nie mam w tym doświadczenia i nie chciałbym wyrzucić parę stówek w coś co nie jest kompletnie tego warte. Zdaję sobie sprawę że dla niektórych z was mogę stanowić jakąś konkurencję lub nie...

Zauważyłem że wielu z was kupuje na aukcjach allegro i e-bay. Tak jak z tym pierwszym nie mam problemów tak z e-bay'em nigdy nie miałem kontaktu tzn. nic nie kupowałem związku z tym mam parę pytań co do zakupu piór na e-bay'u.

- Jak tam wygląda płatność? Można bezpośrednio z konta czy przez paypal?

- Czy świeży użytkownik może odrazu korzystać w pełni z serwisu?

- Czy zdarzają się tam okazję po przewalutowaniu i zapłaceniu za przesyłkę z zagranicy?

- Czy często pojawiają się modele które już wyszły z obiegu?

Co do samego pióra:

Na e-bay coś takiego leży:

http://www.ebay.pl/i...=item460a9b14f0

A na allegro jest takie cudo od ręki tyle że w jakiej cenie...

http://allegro.pl/pi...2822175339.html

Chyba, że macie jakieś inne źródła.

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Edytowano przez kastorr
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na eBay'u jest to lepiej zorganizowane niż na alledrogo. Płacisz przeważnie przez PayPal. Unikam raczej płacenia bezpośrednio na konto, choć i takie transakcje również realizuję. Płacąc przez PayPal, jesteś chroniony i to dość skutecznie, więc taki sposób płatności preferuję.