kastorr Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 (edited) Witam, po długich rozważaniach i analizowaniu różnych modeli chciałbym wejść w posiadanie Watermana d'etalon'a (słabość do watermana ). Wiem, że jest już nie produkowany i trudno go dostać od razu (tym bardziej nowego w rozsądnej cenie) - dlatego daje sobie czas na znalezienie odpowiedniej oferty i kupienie tego pióra używanego. Przyznaje jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o szukanie dobrych ofert, nie mam tego oka zawodowego co niektórzy z was po kilku letnim kolekcjonowaniu. Dlatego wychodzę do was z prośbą - pomóżcie mi w wyborze jakieś oferty ponieważ nie mam w tym doświadczenia i nie chciałbym wyrzucić parę stówek w coś co nie jest kompletnie tego warte. Zdaję sobie sprawę że dla niektórych z was mogę stanowić jakąś konkurencję lub nie... Zauważyłem że wielu z was kupuje na aukcjach allegro i e-bay. Tak jak z tym pierwszym nie mam problemów tak z e-bay'em nigdy nie miałem kontaktu tzn. nic nie kupowałem związku z tym mam parę pytań co do zakupu piór na e-bay'u. - Jak tam wygląda płatność? Można bezpośrednio z konta czy przez paypal? - Czy świeży użytkownik może odrazu korzystać w pełni z serwisu? - Czy zdarzają się tam okazję po przewalutowaniu i zapłaceniu za przesyłkę z zagranicy? - Czy często pojawiają się modele które już wyszły z obiegu? Co do samego pióra: Na e-bay coś takiego leży: http://www.ebay.pl/i...=item460a9b14f0 A na allegro jest takie cudo od ręki tyle że w jakiej cenie... http://allegro.pl/pi...2822175339.html Chyba, że macie jakieś inne źródła. Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Edited November 28, 2012 by kastorr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...