Skocz do zawartości

prośba o ocenę pióra


KawaSypana

Polecane posty

cześć!

Za radą użytkownika ParkeR zakładam tu wątek - z prośbą o pomoc. Jestem laikiem totalnym w kwestii piór, a chciałabym wstawić na aukcję charytatywną pióro, które dostałam, a którego nie będę używać. Napełniane jest pompką, ze stalówką platerowaną złotem (18KGP - sens oznaczenia znalazłam tu na forum).

I tu prośba do was - czy moglibyście mi poradzić cenę wywoławczą? chodzi mi o rząd wielkości, nie mam pojęcia, jakie są ceny, czy taki no name zazwyczaj jest pokrywany złotem i nie ma si co podniecać, 10zł wywoławczej wystarczy, czy wręcz przeciwnie?

oto delikwent ;-)

w etui - jak widać to gadżet reklamowy - ale na samym piórze żadnej reklamowej grawerki nie ma

10-20.jpg

tu całość. pióro jest wąskie, proste

11-18.jpg

z etui wyciągnęłam je może dwa razy, ale jest rysa:

12-17.jpg

a tu zbliżenie stalówki i oznaczenia:

13-15.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, wygląda na jakąś chińską produkcję, sugerując się detalami i stalówką, ale nie dałbym sobie za taką diagnozę ręki uciąć. Ciężko będzie utrafić z ceną, a ponadto nie wiem, kto będzie brał w niej udział :) 10 złotych brzmi nieźle :) w tej cenie na pewno trafi się jakiś zainteresowany pióromaniak :) Zainteresowany chociażby nietypową stalówką :)

Pozdrawiam,

Jarek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć! na termosie :D są logotypu funduszy norway grants i eea grants, bez związku.

jakbym miałą głosowac, też bym głosowała na chińszczyznę, nawet jeśli przysłowiową. aukcja charytatywna jest na rzecz bezdomnych zwierząt, nie jest to wielkie wydarzenie tylko regularnie prowadzony rodzaj pozyskiwania funduszy na konkretne przypadki na forum psiarzy.

ta stalówka jest nietypowa? dlaczego?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...