jwrzask Napisano Wrzesień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 28, 2012 Kupiłem parę miesięcy temu na allegro starego Parkera Vacumatic w rozmiarze junior. I tu zaczął się mój problem, bo po odkręceniu zaślepki przyszło mi odkręcić cały mechanizm. Czym to zrobić? Nie chcę łapać kombinerkami przez gumę warsztatową, bo szlag trafi gwint. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pilot Inspektor Napisano Wrzesień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 28, 2012 Miałem podobny problem - wymiana uszczelnienia tłoka w osmi która miała mechanizm tłokowy wkręcany w korpus. nie było łatwo. zajęło mi to kilka dni (odkręcałem małymi "krokami", nie chciałem zniszczyć pióra). U mnie zadziałało moczenie w ciepłej, potem gorącej wodzie i po rozgrzaniu odkręcanie ręczne przez rękawicę skórzaną / gumową do zmywania dla lepszej przyczepności. przy zakręcaniu używałem skórzanej i chyba dawała lepsze rezultaty. To taki "domowy sposób" do w internecie masz szereg narzędzi do odkręcania Vacumaticów które na pewno nie zrobią krzywdy Twojemu parkerowi. aha, oczywiscie nie jestem pen doktorem, więc nie chciałbym brać odpowiedzialność za tą metodę. zadziałało na Osmi, kosztowało mnie sporo wysiłku, ale pióra nie uszkodziłem (co było moim priorytetem) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryard Napisano Wrzesień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 28, 2012 Niedawno widziałem w necie różne narzędzia, które można samemu wykombinować, właśnie do vacumaticów. Oczywiście, nie zapisuję wszystkich linków - o tego jest sieć . Więc zachęcam do poszukania i obejrzenia paru filmików. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.