Skocz do zawartości

Witajcie


Rufus

Polecane posty

Witajcie!

Jestem student Rufus :) z piórami mam związek od zawsze, jakaś odwieczna niechęć do długopisów ;) Może i z tego powodu, iż długopisem pisanie wychodzi mi gorzej niż piórem.

Mój dorobek na dzień dzisiejszy to:

* Moongraf Maestro czarny, już z lekko odlakierowany na końcówce korpusu, z wiadomego powodu;

* Parker, srebrny gładki, którego nie mogę zidentyfikować;

* Tetis Pluton Line 320, srebrny z rowkami, jednak jako pióro mocno używane, poprzecierane, następca Vectora, utracił w do dziś niewyjaśnionych okolicznościach pierścień kończący skuwkę, przez co skuwka się rusza, ale mimo to dobrze się trzyma

* Parker Jotter CT, czerwony, w prezencie otrzymany na szkolne mikołajki od koleżanki, trochę wylewa przez co zastanawiam się nad jego wymianą na inne.

med_gallery_567_18_1451396.jpg

med_gallery_567_18_1656270.jpg

med_gallery_567_18_1351938.jpg

med_gallery_567_18_1574606.jpg

są to piórka z niższej półki, które dobrze się sprawują, może poza tym lejącym Parkerem. Wcześniej to były raczej zwykłe pióra, pióra dla leworęcznych oraz wyżej wspomniany i pierwszy świadomy zakup Vectora.

Aktualnie korzystam z atramentów Pelikana w kałamarzu:

* brylantowo-czarny

* błękit królewski

* brązowy

* brylantowo- zielony

gallery_567_18_607370.jpg

konwertera jeszcze nie posiadam, gdyż wolę duże naboje, a konwertery z tego co wiem, to są tylko małe.

używam więc strzykawek tuberkulinowych, mogą być też insulinowe o pojemności 1ml. z dopakowaną igłą po 24gr/komplet. Samodzielne kompletownie zestawu igła+strzykawka to koszt czasami 34-36g/komplet, czyli się oszczędza od 10zł za 100 sztuk :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na PWF i czuj się jak u siebie :) No i gratuluję ciekawej kolekcji.

DZIEŃ DOBRY.

Witaj

Dzieńdoberek!

DZIEŃ DOBRY.

Witamy serdecznie.

witaj

dziękuję, za to przywitanie i przyjęcie mnie do grona :)

pierwszy dzień i już się czegoś o moim piórniku nauczyłem :)