Skocz do zawartości

Witam Piórkowiczów!


ryard

Polecane posty

Jestem nowy forumista a stary piórkowiec. Zajmuje się grafologią więc to coś koło pisma. Zajeździłem już kilkam piór bo marne były. Ostatnio zacząłem interesować się trochę poważniej. Mam kilka współczesnych Parkerów, kilka nieokreślonych, parę miłych staroci: Pelikan, Omega, Wearever, Sheaffer, nawet jakies rosyjskie. Może jeszcze sie tym pochwalę. Ostatnio wpadło mi jakies pióro ze skuwką Krywita. Spróbuję wrzucić zdjęcia. Skuwka jest ciekawostką a pióro zagadką. może ktoś mi podpowie, co to jest? i Czy to zakraplaczowe? No bo ja jestem jednak zielony.

post-413-0-82917300-1345538201.jpg

post-413-0-69197300-1345538228.jpg

post-413-0-99900100-1345538213.jpg

post-413-0-65768400-1345538264.jpg

post-413-0-94270200-1345538297.jpg

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM.

Uwaga: Wkroczyłeś na teren o wyjątkowym stopniu zapiórzenia i zapratchetcienia (plagę królików już chyba opanowaliśmy). Ryzykujesz: 1) zostanie przekonanym do zakupu pióra o cenie przekraczającej Twoje miesięczne zarobki (jakkolwiek wysokie by one nie były) 2) zarażenie chorobami: piórozą (chociaż jak tu jesteś, to pewnie już ją masz), pratchettomanią (główni nosiciele: Alveryn, Pingwin i ja), osmioporozą (choroba dopadająca czasami Forumowiczów, im bogatszy jesteś, tym wyższe ryzyko zarażenia).

Zostałeś ostrzeżony, teraz uciekaj! Dla nas już nie ma nadziei... ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM.