Skocz do zawartości

Kazali się przedstawić...


Lichos

Polecane posty

Zatem się przedstawiam.

Krótka moja historia - nigdy nie nauczyłem się ładnie pisać. Co jest źródłem wielu moich kompleksów - zwłaszcza, że jestem nauczycielem. Nie nauczyłem się ładnie pisać długopisem, co podobno miało być łatwiejsze, niż pisanie piórem, które to pisanie miało podobno być jakąś sztuką tajemną dla wybrańców. Jakiś tydzień temu postanowiłem zaryzykować, i kupiłem sobie pierwsze pióro - Parker Urban w kolorze nocnego nieba. I wiecie co? Charakter pisma poprawia mi się z dnia na dzień!

Mam pytanie - co myślicie o tym piórze? I ewentualnie jakie pióro kupić jako następne?

Pozdrawiam - Lichos

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Parker Urban, podobnie jak jego nieco tańszy braciszek IM, ma jedną paskudną cechę. Z uwagi na nieszczelność skuwki i otwór odpowietrzający pod klipsem lubi zasychać. Poza tym mankamentem w sumie może być na początek :). A co kupić? To, co Ci się będzie podobało. Najlepiej byłoby przed zakupem przymierzyć się do kolejnego pióra w jakimś sklepie stacjonarnym, bo kupowanie tylko na podstawie zdjęć i opisów bywa zwodnicze. Poczytaj trochę Forum, popytaj, na pewno coś wybierzesz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Dnia 27.04.2022 o 21:40, Markol napisał:

Cześć

Parker Urban, podobnie jak jego nieco tańszy braciszek IM, ma jedną paskudną cechę. Z uwagi na nieszczelność skuwki i otwór odpowietrzający pod klipsem lubi zasychać. Poza tym mankamentem w sumie może być na początek :). A co kupić? To, co Ci się będzie podobało. Najlepiej byłoby przed zakupem przymierzyć się do kolejnego pióra w jakimś sklepie stacjonarnym, bo kupowanie tylko na podstawie zdjęć i opisów bywa zwodnicze. Poczytaj trochę Forum, popytaj, na pewno coś wybierzesz.

Mam dwa Urbany - zamiast zasychać - to pojawił się problem z "laniem" atramentu do skuwki 😮

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach