Skocz do zawartości

Pióro dla studenta +-200zł


Polecane posty

Cześć, 

poszukuję kolejnego nabytku dla siebie. Nie będzie to mój pierwszy raz z piórami - korzystam z nich około 6 lat jednak nie znam się na nich zbyt dobrze a wypadałoby nabyć coś nowego. Pióro wykorzystywane byłoby na co dzień - typowe notatki studenta. Do tej pory posiadałem/posiadam Lamy Safari, Jinhao x450, Jinhao x750, Baoer 100, Baoer 388.


Patrząc na budżet to nie jest genialnie, super byłoby się zmieścić do 200zł. 
Nie mam problemu z nabyciem czegoś z 2giej ręki jednak przeglądając targowisko nie natrafiłem na coś co by mnie interesowało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, że wizualnie zupełnie mi nie przypada. Zdecydowanie bardziej trafia do mnie Lamy Studio bądź Parker IM, jednak Lamy wykracza poza budżet a co do Parkera to wyczytałem tutaj sporo negatywnych opinii. Pióro nie musi być zakręcane, wolałbym nawet gdyby nie było. Stalówki jakie posiadałem to były w miarę suche M'ki lub F'ki a co do sekcji to nie mam pojęcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu Parkera bym odpuścił, bo zasycha i jak trzeba rozpocząć pisanie, to dziwnie przy grupie osób rozpoczynać ceremonię brudząco nawadniającą pióro Parkera, żeby mogło pisać. A jeszcze ile słów niezapisanych ucieknie przy tym. 

Do 200 zł polecam Faber Castell, bo mają fajne stalówki. Dają poczucie jakby były dużo lepsze niż budżetowe. Są też solidne i skuwka trzyma się dobrze. Polecam też Sheaffera, bo w tej cenie nie zasycha i jest solidny metalowy. Waterman jest też solidny i dobry. Kaweco też jest bardzo dobre, ale mój egzemplarz szybko się porysował i jest bardzo małe (mowa o modelu Sport z metalu). Akurat sprzedaję takie budżetowce, ale skoro widziałeś Targowisko i nie podobają Ci się te pióra, to polecam inne modele tych firm. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach