Skocz do zawartości

Pelikan 140 przecieka przy gwincie


KAZEK_R

Polecane posty

Niestety, ale mój nowy nabytek PELIKAN 140 "upolowany" w przyzwoitej cenie na serwisie ebay okazał się niezbyt udanym zakupem tj. przecieka na połączeniu miedzy czarnym elementem zakończonym gwintem a zieloną obudową. Nie widać pęknięć na obudowie tylko jakby się częściowo rozszczelniło na połączeniu tych elementów. Zwrot przez ebay wydaje  się mało opłacalny zważywszy na cenę przesyłek zagranicznych, argument za naprawą - bardzo fajnie flexsująca stalówka ;). Znacie może jakieś patenty na  samodzielną naprawę obudowy? Myślę że jakbym trochę podgrzał suszarką obudowę to rozkruszając ją uda mi się rozłączyć elementy, ale nie mam doświadczenia jakim klejem i jaką techniką ponownie trwale skleić pióro. Za wszelkie sugestie i porady byłbym niezmiernie wdzięczny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam (choć mogę się mylić), że te części były łączone oryginalnie za pomocą szelaku. Inne kleje zwiążą na amen bez możliwości korekty.

Sugerowałbym wysłać pióro do Przemka Dudka do Chorzowa. Namiary są na Facebooku (Pen Repair Shop) oraz w kilku miejscach na tym Forum.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za namiary. Wykonałem pare telefonów i sprawa wyglada tak, że dla zachowania pełnej estetyki (niewidoczne łaczenie) czeka mnie wymiana korpusu, co pewnie finalnie uczynię. Starą obudowę i tak mam na straty, wiec do czasu znalezienia dawcy warto samemu spróbować  "po kosztach" ją reanimować. Jesli sie nie uda trudno. Mysle że z odklejeniem sobie poradze, ale nie mam pojecia jakiego użyć kleju. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach