Skocz do zawartości

Nowe pióro odmawia współpracy (Parker IM)


Gosia

Polecane posty

Dzień dobry!

W kwestii piór wiecznych jestem zupełnym laikiem, jedyne co wiem, to że to jedyny sprzęt którym piszę tak, że da się to odczytać, i co tu ukrywać - lubię pisać piórem. Jestem nastolatką z małym funduszem, więc korzystam z znalezionych w szufladzie lub takich, które dostałam. Przez kilka lat używałam Parker Vector Standard, i bardzo sobie chwaliłam - miałam dwa tego typu, po tym jak w pierwszym pękła mi skuwka. Niestety niedawno przestało pisać, po prostu zostawia ślad przez pół kreski, a potem nic. Dosyć niespodziewanie, podejrzewałam uszkodzenie stalówki w transporcie, ale jak mówię - nie znam się. Wzięłam inne z szuflady moich rodziców, bardzo podobne do ww. modelu, tylko z czarną końcówką (też parker). Na początku pisało jak złoto, a potem nagle przestało, dosłownie w połowie zdania. Tym razem o uszkodzeniu nie mogło być mowy. No to wzięłam trzecie, zupełnie nowe, z zestawu prezentowego, zdaje się, że Parker IM. To nie działało od początku, ale poczytałam, że to się zdarza przy nowych piórach, i zastosowałam kąpiel (może niesłusznie). I pisało na początku, po kąpieli i takim strząsaniu, że ślady atramentu są prawie w całym salonie i nie możemy ich sprać z kapy na kanapę, ale znowu przestało. Także jestem odrobinę, żeby nie powiedzieć bardzo, załamana i nie wiem co robić. Nie uśmiecha mi się kupowanie nowego, ale jeśli będzie trzeba, to jakoś przełknę. Bardziej obawiam się, że może ja coś robię nie tak, i nowe pióro też popsuję. Nie jest to kwestia nabojów (nie wiem, czy mogłaby być, ale wolałam mieć pewność), bo myśląc, że to może być kwestia tego, że kupuję je hurtowo na allegro i może za długo leżały w szufladzie (chociaż nigdy nie powodowało to problemów), kupiłam "świeże", z zapakowanego w plastik pudełka, w sklepie stacjonarnym.