Skocz do zawartości

Identyfikacja Montblanc - prośba :)


palwlo

Polecane posty

Witam, zostałem posiadaczem (w "spadku" od dziadka) długopisu / pióra kulkowego firmy Montblanc. Kompletnie nie znam się na tej tematyce, dlatego znalazłem się tutaj. Chciałbym zapytać jak nazywa się model tego długopisu i ile "z grubsza" jest wart. Sprzedawać teraz nie chcę, bardziej zatrzymać na pamiątkę i może kiedyś przekazać go kolejnej osobie, w ostateczności sprzedać. Z tego co się orientowałem produkty tej firmy są trochę warte ale niestety nie mogłem znaleźć jakieś ogólnodostępnej bazy danych. Na ostatniej stronie książeczki nie ma wypełnionych niestety danych o produkcie.

Poniżej zdjęcia modelu i mogę wspomnieć że numer seryjny składa się z dwóch liter i siedmiu cyfr, a dalej napis "GERMANY". Dodam, że długopis ani razu nie był używany, także stan idealnie zachowany.

Bardzo dziękuję za pomoc i fatygę! :)

 

 

Y6jJfa2.jpeg

 

 

6pnBcR3.jpg

Edytowano przez palwlo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim zdecyduj się czy twoje pisadło jest długopisem czy piórem kulkowym czy czym wreszcie...?

A na wszelki wypadek wpisz sobie "Montblanc + ten numer seryjny" do gugla i zobacz czy przypadkiem takie pisadło nie jest oferowane w kilkunastu lub kilkuset egzemplarzach z identycznym numerem w przeróżnych punktach świata... Niektóre kraje azjatyckie mają bowiem wybitnych specjalistów w produkowaniu tzw. "replik" (czytaj podróbek)... 🙂

Dodatkową nieufność budzi też książeczka gwarancyjna.... in blanco... Osobiście nie znam przypadku kogoś, kto kupując w legalnym sklepie markowy wytwór znanego producenta za paręset euro zgodziłby się zrobić ten zakup z... niewypełniona i niepodbita gwarancją, bez pieczątki sprzedawcy itd...

To tak do refleksji...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Pablo70 napisał:

:) Akurat jest to najczęściej podrabiany model, zwłaszcza wersja "cienkopis"