palwlo Posted November 25, 2021 Report Share Posted November 25, 2021 (edited) Witam, zostałem posiadaczem (w "spadku" od dziadka) długopisu / pióra kulkowego firmy Montblanc. Kompletnie nie znam się na tej tematyce, dlatego znalazłem się tutaj. Chciałbym zapytać jak nazywa się model tego długopisu i ile "z grubsza" jest wart. Sprzedawać teraz nie chcę, bardziej zatrzymać na pamiątkę i może kiedyś przekazać go kolejnej osobie, w ostateczności sprzedać. Z tego co się orientowałem produkty tej firmy są trochę warte ale niestety nie mogłem znaleźć jakieś ogólnodostępnej bazy danych. Na ostatniej stronie książeczki nie ma wypełnionych niestety danych o produkcie. Poniżej zdjęcia modelu i mogę wspomnieć że numer seryjny składa się z dwóch liter i siedmiu cyfr, a dalej napis "GERMANY". Dodam, że długopis ani razu nie był używany, także stan idealnie zachowany. Bardzo dziękuję za pomoc i fatygę! Edited November 25, 2021 by palwlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyci Posted November 26, 2021 Report Share Posted November 26, 2021 Na pytanie o cenę sprzedaży prawdopodobnie nikt tutaj nie udzieli odpowiedzi... i to z paru powodów. Nie jest to co prawda pióro, ale ładna rzecz w rzadkim kolorze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syrius Posted November 26, 2021 Report Share Posted November 26, 2021 Podobnie z ustaleniem modelu. Na podstawie tych zdjęć nie da się określić co to za model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...