Skocz do zawartości

Dobry wieczór Wszystkim


KarolinaSz

Polecane posty

Dobry wieczór wszystkim, jestem początkująca w tej materii :)

Przedstawię się krótko 

Mam 30 lat i od około dwóch lat posługuję się w pracy piórem, w piórniku mam kilka piór no name, jednego budżetowego Pelikana, pióro Herlitz do pisania italicą i Noodlersa Standard Flex którego nabyłam parę dni temu :)

Pozdrawiam - Karolina

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, to chyba pierwsza kobieta, która podała swój wiek w powitalnym poście. Super 😁

Witaj na forum. Świetnie, że piszesz piórem i ma ich sporą gromadkę. Jako wielbiciel Pelikanów zapytam, jakiego masz ptaszka? 🥰

Przy okazji możesz pochwalić się tym Herlitzem, bo mnie też zaciekawił.

 

PS. Przyszykuj portfel na wydatki związane z kolejnymi piórami i... atramentami 😅

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Dnia 2.09.2020 o 21:35, Akszugor napisał:

Hm, to chyba pierwsza kobieta, która podała swój wiek w powitalnym poście. Super 😁

Witaj na forum. Świetnie, że piszesz piórem i ma ich sporą gromadkę. Jako wielbiciel Pelikanów zapytam, jakiego masz ptaszka? 🥰

Przy okazji możesz pochwalić się tym Herlitzem, bo mnie też zaciekawił.

 

PS. Przyszykuj portfel na wydatki związane z kolejnymi piórami i... atramentami 😅

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, KarolinaSz napisał:

 

Dziękuję wszystkim za miłe powitanie :)

Pelikan jakim piszę to jazz - juz bardzo wytarty i sfatygowany ale dopiero jak trochę nim podpisałam to stalówka zaczęła przyjemnie pisać a pióro Herlitza do kaligrafii to my pen style. 

Z wiekiem się nie ukrywam, mentalnie poczuwam się juz na 40tkę ;)

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.09.2020 o 21:43, KarolinaSz napisał:

Pelikan jakim piszę to jazz - juz bardzo wytarty i sfatygowany.....