Alveryn Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 (edited) Z trzecim "szowinistą" było najmniej roboty, bo od początku był w najlepszym stanie. Problem tkwił w ślepej skuwce, a dokładniej - w gwincie od śrubki łączącej ślepą skuwkę z touchdownem. Miała feler, nie dało się jej do końca przykręcić, a przez to pióro przy napełnianiu nie trzymało ciśnienia. Pokombinowałem kiedyś z uszczelkami, ale i tak nie dawało się porządnie napełniać. Dziś napchałem tam silikonowego mazidła i wreszcie poskutkowało. Dodatkowo przesmarowałem gwint łączący korpus z sekcją. Do PFM V mam komplet pod kolor: ołówek i pióro Imperial VIII. Szkoda, że nie mam odpowiednich grafitów do ołówka; nawet nie wiem, czy działa. Trzech "szowinistów" razem. Edited June 8, 2012 by Alveryn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Trzech muszkieterów ze szpadami na wierzchu:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thay Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Ołówek na jakie grafity? 1,18? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilot Inspektor Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Lubię zielone pióra, i lubię metalowe skuwki. Więc jeśli ktoś chciałby mi ofiarować któreś z tych piór, to poproszę właśnie o to jedno pytanie. jak wygląda jego wielkość (długość) w porównaniu z innymi piórami. np jakieś standardowe - hero 616 pilot 78g. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.