Skocz do zawartości

Oxford Orange Pads


Marshall

Polecane posty

MZ Fajne!

Oxford Orange Pads - nie znam się więc się wypowiem...

Kupiłem przypadkiem. Wygląda to jak Rhodia, której jeszcze - o zgrozo - w rękach nie miałem.

Notatniki Oxford występują w kilku wymiarach, ja nabyłem A5. Papier - Optik Paper, 80g. Fajny, gładki, świetnie się po nim pisze.

No nie jestem specem, więc nie będę klepał tu na ten temat wywodów.

W każdym razie mi się podoba i będę korzystał.

Używa ktoś z Was tych notatników?

 

20181200_oxford_orange_pads_0001.jpg

 

 

20181200_oxford_orange_pads_0002.jpg

 

 

20181200_oxford_orange_pads_0003.jpg

 

 

20181200_oxford_orange_pads_0004.jpg

 

.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W makro A5 jest za 7,37 zł. A4+ jest tylko z dziurkami do segregatora. Są jeszcze A6, A7 i taki podłużny jak na listę zakupów. Wszystkie w kratkę, wszystkie made in France.

Nabyłem A5, papier bez zastrzeżeń, gładki, nie chłonie atramentu, nic nie przebija. Mogę polecić zakup z tego źródła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio udało mi się trafić taki A4 w Empiku a coś ok 12zł.

Generalnie to jestem zachwycony tym notatnikiem. Używam go głównie do ćwiczenia kaligrafii i nawet po wylaniu na niego sporej ilości atramentu nie ma żadnego przebijania.

Jedyne do czego mogę mieć minimalne zastrzeżenia to podczas pisania pilotem parallel i atramentem Hero Black kratki się odznaczają. Póki co ni zaobserwowałem tego w połączeniu z innymi atramentami.

oxford_hero.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, mój syn młodszy rodzony też odkrył tę przypadłość, atrament chyba niebieski Pelikana ZTCP.

- Tata, to pióro Patryka chyba przerywa. Zobacz.

A tam jak na Twoim obrazku - tam gdzie linia kratki, tam odbarwione na jasno. Jakby w tych miejscach papier przyjmował mniej atramentu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...