Marshall Posted December 25, 2018 Report Share Posted December 25, 2018 MZ Fajne! Oxford Orange Pads - nie znam się więc się wypowiem... Kupiłem przypadkiem. Wygląda to jak Rhodia, której jeszcze - o zgrozo - w rękach nie miałem. Notatniki Oxford występują w kilku wymiarach, ja nabyłem A5. Papier - Optik Paper, 80g. Fajny, gładki, świetnie się po nim pisze. No nie jestem specem, więc nie będę klepał tu na ten temat wywodów. W każdym razie mi się podoba i będę korzystał. Używa ktoś z Was tych notatników? . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martixx Posted December 25, 2018 Report Share Posted December 25, 2018 Ja używam A5 do recenzji i używałam A4 z dziurkami do notatek na studia Bardzo fajne, papier cieńszy niż w zeszytach a nadal dobry - porównywalny do Rhodii albo nawet trochę lepszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isaus Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 (edited) A gdzie można takie cudo nabyć w przyzwoitej cenie? Edited December 26, 2018 by Isaus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derywat Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Widziałem niedawno w makro w dość szerokim zakresie rozmiarów, ale nie pamiętam cen. Sprawdzę następnym razem, czy jeszcze są, za ile i czy są z Chin, czy z Francji (w innym wątku ktoś narzekał na chińskie). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshall Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 Ja kupowałem na znanym portalu aukcyjnym po 6.99 za sztukę notatnika A5. Na pewno sobie kupię jeszcze kilka i do tego Rhodię, bo tak jak napisałem w łapach nie miałem, a chcę te kropki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...