Nikto0 Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 Witam. Nie znam się na piórach. Chcę zakupić tanie pióro do rysunku. Jakie byłoby najlepsze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 Tu chyba najlepszy typ to Platinum Preppy, cieniutkie, cienkie, grubsze jakie sobie tylko życzysz i cena bardzo przystępna(tanie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikto0 Posted November 5, 2018 Author Report Share Posted November 5, 2018 A jakie naboje do niego pasują? Czy dużo kosztują? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 Platinum ma swoje naboje, swój standard. Podam cenę orientacyjną, naboje 10szt. to koszt 25-28zł może są tańsze, trzeba poszukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikto0 Posted November 5, 2018 Author Report Share Posted November 5, 2018 a z takim adapterem do naboi typu europejskiego będą wchodzić inne naboje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 Tak, po to jest ten adapter. "naboje europejskie" to standard uniwersalny, najpopularniejsze naboje i do tego służy ten adapter tylko różnie z nim bywa, nie używałem tych adapterów, nie wypowiem się jak to z nimi jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p71 Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 Można też kupić konwerter i napełniać atramentem z flaszki. Co prawda oryginalny jest droższy niż samo pióro, ale można spróbować takiego chińczyka za 3$ (https://www.ebay.com/itm/Platinum-Fountain-Pen-Converters-CR-50-for-Platinum-Preppy-Plaisir/352221919485?hash=item52020ff8fd:g:6IQAAOSwLdBaHjcC:rk:11:pf:0) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...