grykom Posted September 28, 2018 Report Share Posted September 28, 2018 Witam, nie ukrywam, że jestem amatorem, a owe pióro wieczne, można by rzec, otrzymałem przypadkowo. Z tego co udało mi się wyczytać, to pióro Aurora z serii "Archivio Storici" i zostało przez techników Aurory przywrócone do idealnego stanu. Stalówka wykonana jest z 14-karatowego złota, a samo pióro jest ze srebra Streling. Chciałbym Was, specjalistów, zapytać czy jest ono cokolwiek warte. A jeśli tak, to ile? A idąc dalej - może ktoś byłby nim zainteresowany? W zestawie prócz pióra jest certufikat oryginalności. Poniżej zamieszczam zdjęcia. Przy okazji prośba do administartora - proszę o przeniesienie do działu giełdowego. Wymaga ono napisania 50 posów, ale nie napiszę ich, ponieważ tematyką piór wiecznych się nie interesuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
refal Posted September 28, 2018 Report Share Posted September 28, 2018 To wygrzebany, tak jak wyczytałeś model 98. Obecnie z tej serii oferowany jest Duo-cart. Cena? Od 60-70 do 100 euro, u nas na bazarze poszedł za 480 pln. Natomiast nie jest to zbyt popularny model. Jak chcesz szybko opchnąć, to od 1 zł na allegro, i rynek zweryfikuje tę wycenę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grykom Posted September 28, 2018 Author Report Share Posted September 28, 2018 Dziękuję za opinię, wycena (nawet ta najniższa) w zupełności by mnie satysfakcjonowała, natomiast nie zależy mi aż tak na czasie bym ryzykował wystawienie aukcji za 1zł Różnie wtedy może być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grykom Posted October 7, 2018 Author Report Share Posted October 7, 2018 Gdyby ktoś był zainteresowany w/w piórem za 200zł z wysyłką to proszę o kontakt na pw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derywat Posted October 8, 2018 Report Share Posted October 8, 2018 pw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...