Jump to content

Pióro wieczne do 300 złotych

Recommended Posts

Cześć jak w tytule poszukuje pióra do 300 złotych bardziej naciskając na okolice 250, pióro o klasycznym wyglądzie cięko piszące i fajne do używania na codzień. Preferuję pióra z szerszą stalówka jak w droższych piórach a nie szukam takich jak w parkerach. Sorry za nieprofesjonalizm ale jestem zielony w tym temacie 

Pisząc,,szersze stalówki" masz na myśli fizyczną szerokość stalówki w poprzek, a nie grubość linii dawanej przez stalówkę, tak? Warto jednak precyzować swoje myśli, żeby nie tworzyć niepotrzebnych zagwodek w głowie odpowiadających w wątku :)

Moje propozycje:

Waterman Hemisphere

Diplomat Traveller

Sheaffer Prelude

Faber Castell Ambition

Zobacz te pióra i napisz, czy Ci odpowiadają. Jeśli nie - będziemy szukać dalej ;)

Chodzi o fizyczna szerokość, linie chciałbym jak najciensza. Ogólnie to nie wiem jak to się odnosi do jakości ale podobają mi się pióra bardziej egzotyczne i nietuzinkowe. A nie takie które można znaleźć na każdym kroku. Z tych powyżej najbardziej podoba mi się Waterman że względu na okazała stalówke. 

Ja tam się nie znam, ale pozwolę sobie podać swoje dwa typy:

- Waterman Expert - stalówka chyba większa niż w Hemisphere, bardzo duże bogactwo wersji, od klasycznych do nowoczesnych wzorów/kolorów (jak zwykle polecę dwa najbardziej popularne portale "aukcyjne" gdyż jest to często nietrafiony prezent i ludzie pozbywają się nowych piór za część regularnej ceny )

- Platinum #3776 Century - stalówka złota 14K wielkości łopaty o bardzo dużym wyborze stalówek [ obecnie jest świetna cena na Amazon.de (tak, zrobiłem to 🤣) ]

Według mnie F będzie szerokości śladu po długopise,  jednak lepiej niech ktoś się wypowie posiadający to pióro.  Polecam obejrzeć też film Tuzand na YouTube  tam ma chyba film tego pióra z cienka stalowka to zobaczysz mniej więcej. I zainteresuj się tematem stalowki SF widzę że też jest w fajnej cenie, jest to stalowka F o zwiększonym flex