lanavera Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Dzień dobry wszystkim! Podczytuje w ostatnich dniach forum, gdyż poszukuję narzędzi do rozpoczęcia hobbystycznego pisania i nie ukrywam, że sporo informacji już tu znalazłam, ale wciąż się gubię w tym ogromie wiedzy i doświadczeń. Jestem kompletnie zielona w temacie pisarstwa i kaligrafii ale bardzo mnie to przyciąga. Jakiś czas temu zamieniłam długopis na jedyne pióro, jakie posiadam (stary Waterman) i odkryłam, że pisanie nim jest o niebo przyjemniejsze i pozytywnie wpływa na charakter pisma. A potem wzięłam udział w krótkich warsztatach kaligrafii (gotyk) i przepadłam, nie mogę przestać o tym myśleć Ta satysfakcja ze stawiania pięknych kresek... Także teraz jestem na etapie przyswajania podstawowych informacji na temat pierwszych narzędzi. Myślę o Pilot Parallel Pen 2.4 do 'zabawy' w domu i Pilot Plumix B do pisania na co dzień, w pracy (nie potrzebuję pisać szybko). W późniejszym etapie postawię na kupno obsadki i kilka stalówek 'do maczania', ale pomyślałam, żeby zacząć od czegoś wygodniejszego w obsłudze. Chętnie przyjmę wszelkie rady Solennie obiecuję korzystać z wyszukiwarki forum, ale całkiem prawdopodobne, że i tak zaleję Was pytaniami Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topaz Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Witaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziemniaczek Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Cześć! Rozgość się w naszych zasobach informacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Cześć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...