Skocz do zawartości

Dzień dobry!


lanavera

Polecane posty

Dzień dobry wszystkim! Podczytuje w ostatnich dniach forum, gdyż poszukuję narzędzi do rozpoczęcia hobbystycznego pisania :) i nie ukrywam, że sporo informacji już tu znalazłam, ale wciąż się gubię w tym ogromie wiedzy i doświadczeń. Jestem kompletnie zielona w temacie pisarstwa i kaligrafii ale bardzo mnie to przyciąga. Jakiś czas temu zamieniłam długopis na jedyne pióro, jakie posiadam (stary Waterman) i odkryłam, że pisanie nim jest o niebo przyjemniejsze i pozytywnie wpływa na charakter pisma. A potem wzięłam udział w krótkich warsztatach kaligrafii (gotyk) i przepadłam, nie mogę przestać o tym myśleć ;) Ta satysfakcja ze stawiania pięknych kresek... Także teraz jestem na etapie przyswajania podstawowych informacji na temat pierwszych narzędzi. Myślę o Pilot Parallel Pen 2.4 do 'zabawy' w domu i Pilot Plumix B do pisania na co dzień, w pracy (nie potrzebuję pisać szybko). W późniejszym etapie postawię na kupno obsadki i kilka stalówek 'do maczania', ale pomyślałam, żeby zacząć od czegoś wygodniejszego w obsłudze. Chętnie przyjmę wszelkie rady ;) Solennie obiecuję korzystać z wyszukiwarki forum, ale całkiem prawdopodobne, że i tak zaleję Was pytaniami :D Pozdrawiam! 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.06.2018 o 16:44, -Mateusz- napisał:

Witaj na forum!

Obsadki okazują się wcale nie, aż tak trudne do obsługi... tylko nie zabierzesz z sobą załadowanego pióra ;)

Tak, zrobiłam niefortunny skrót myślowy, po prostu chciałam zacząć od pisania piórem (i pisania ładniej w ogóle) na co dzień, a nieco później wziąć się za zabawy ze stalówkami w domu. Ale w weekend odwiedziłam cudowny sklep w Krakowie, pewnie wszystkim tutaj znany ;)  i zanabyłam nie tylko Plumixa, ale też zestaw stalówek z obsadką Brause, więc będzie się działo :D A to moje pierwsze próby z Plumixem: 

IMG_20180703_220451.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Agnieszka napisał:

Witaj!