Skocz do zawartości

Pióro Glob. Pomożecie?


Polecane posty

Znalazłem między książkami takie oto pióro. Nie znam się w przeciwieństwie do was. Chciałem zapytać jakiej części w nim brakuje i zapoznać się z historią o firmie produkcyjnej. Kiedy rozkręcałem go na części coś się z niego posypało, było to bardzo kruchliwe... Załączam zdjęcia zrobione zapasowym telefonem :D
Stalówka: Marabut W-WA Made in Poland, korpus GlOB 
 

28827313_992800980877848_3413196566058695967_o.jpg

28827408_992802154211064_7454474161921761760_o.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glob to model produkowany przez  Częstochowskie Zakładów Materiałów Biurowych,  czyli dawną Omegę.  Bardzo fajne piórko.

Z  tego co pamiętam - push filler. Może to są po prostu resztki gumowego zbiornika na atrament? Udało Ci się rozłożyć  pióro?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spływak raczej cały. Coś się ze środka posypało.

Chciałbyś je odświeżyć, przywrócić mu dawny blask (przy okazji oczyścić, wypolerować stalówkę, nadać wartości użytkowej)?

Nie zajmuję się renowacją, ale są tacy ludzie, bardzo wykwalifikowanie w tym, co robią :)

 

Aha, coś siedzi jeszcze w korpusie, jakieś okruszki etc.?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem ten post o Bałtyku w poszukiwaniu informacji o swoim znalezisku. Cieszę się również, że natrafiłem na to forum w którego skład wchodzą interesujący zajawkowicze. Widząc z jaką pasją podchodzicie do tak drobnego przedmiotu codziennego użytku popadam w spore zadumienie. 

Pozdrawiam was wszystkich 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link