Leon1981 Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Witam. Mam MB147 z stalowka F. Jakos bardziej mi pasuja M mokre. Pioro kupilem bardzo tanio ale zastanawiam sie nad wymiana stalowki z F na M. Czy ktos sie orientuje jak wyglada wymiana w tym przypadku i czy w ogole sie kalkuluje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Q Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Tanio nie będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowal1623 Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Nie jestem specjalistą, więc się wypowiem. Dać się pewnie da, tylko koszt takiej stalówki jest duży... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon1981 Posted February 6, 2017 Author Report Share Posted February 6, 2017 Jutro chyba wysle maila do Montblanc i sie zapytam jaki jest koszt operacji i ile czasu ona trwa. Pióro kosztowalo mnie 500zl (doslownie raz uzyte do podpisania jakiegos waznego kontraktu). Wiec nie wiem czy mi sie w ogole oplaca zaczynac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicman Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Kiedyś chciałem to zrobić i w butiku MB w Wawie koło palmy powiedzieli mi około 800 zł. Ostatecznie się nie zdecydowałem więc nie wiem ile wyszłoby naprawdę. Około 1,5 roku temu. Najlepiej zadzwonić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 MB za 500 złotych? Czy on nie jest przypadkiem z Państwa Środka? A co do stalówki - to o ile serwis MB nie wymieni za niewielką odpłatnością, to ja bym raczej polował na zakup stalówki z drugiej ręki... Uważając oczywiście na podróbki.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon1981 Posted February 7, 2017 Author Report Share Posted February 7, 2017 Pióro jest oryginalne(LeGrand Traveller) i tym skórzanym etui.To była mega okazja. Sprzedawca chciał się pozbyć a nie wiedział ile kosztuje bo obecnie ten model wycofują z sprzedaży. A jak z stalówką.Czy to może być taka sama jak LeGrand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mery Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 Ostatnio wymieniałam w MB stalówkę F na OB i niestety ale kosztowała 1000 zł, że o jakości nie wspomnę. Serwis - uwaga = wymienia za 1000 zł TYLKO "blaszkę", bez spływaka, co przy starszych modelach mija się z celem, a w zasadzie w ogóle mija się z celem, bo spływak od stalówki F nie daje rady przy stalówkach mokrych. Generalnie mam złe doświadczenia z serwisem i ich kompetencjami. No i ta cena.... Polecam nie ruszać i nie wymieniać, a na pewno nie w Warszawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon1981 Posted February 7, 2017 Author Report Share Posted February 7, 2017 Dziękuję bardzo za odpowiedź. Z tego co czytam to chyba dam sobie spokój i poszukam drugie pióro z stalówką M.Koszty okazują się potężne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aventador13 Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 Niech Ci ją pendoctor zeszlifuje. Najlepsze wyjście. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Q Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Wedle mojej wiedzy jedyna różnica pomiędzy LeGrand a LeGrand Traveller (i 146 i 149) jest taka, że ten drugi jest zasilany w atrament nabojami, a nie tłoczkiem... .... O co chodzi z tym 149, bo kompletnie tego nie rozumiem., Ale co tam, prosty człowiek jestem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 (edited) Wydaje mi się, że odmiana Traveller dotyczy zarówno modelu 146 jak i 149, ale mogę się mylić... W każdym razie Traveller ma zasilanie nabojami, a nieTraveler ma tłoczek Edited February 8, 2017 by MarcinEck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Q Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Wydaje mi się, że odmiana Traveler dotyczy zarówno modelu 146 jak i 149, ale mogę się mylić... W każdym razie Traveler ma zasilanie nabojami, a nieTraveler ma tłoczek Według mnie jest tylko jeden Montblanc Traveler 147, nie ma 149 "na naboje": oprócz wersji "Made in China" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Może masz rację Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon1981 Posted February 8, 2017 Author Report Share Posted February 8, 2017 Jesli chodzi o 147 to wielkosc taka sama jak 146 tylkoze to piro na naboje. Zamiast tloczka ma specjalny nosnik na 2 naboje wkrecany w obudowe. Jak znajde czas to zrobie pare zdj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Q Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Porównanie wielkości MB wrzuciłem ostanio na forum. 147 też tam było Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.