Skocz do zawartości

Polerka Frontiera Flighter


jamrug

Polecane posty

Witam
Jako że moje ulubione pióro czyli wspomniany w tytule Frontier w wykończeniu Flighter nabrał przez lata sporo rys postanowiłem go wypolerować. Nie mam jednak doświadczenia w naprawach tego typu stąd pytania: czy jest możliwe wypolerowanie korpusu i skuwki wykonanej ze szczotkowanego aluminium do stanu lustrzanego czy jestem skazany tylko na spolerowanie rys z pozostawieniem wykończenia szczotkowanego? Czy konieczne jest użycie pasty polerskiej czy można ją zastąpić domowymi środkami? Czy zabieg taki wymaga wiele czasu? Zaznaczam też, że ryzyko jest żadne ponieważ posiadam drugiego Frontiera w identycznym wykończeniu, równie porysowanego i z uszkodzoną stalówką więc w razie niepowodzenia zabiegu może posłużyć jako dawca. Zależy mi na wykonaniu takiego zabiegu bo podoba mi się lustrzany wygląd oraz Frontiery zostały zastąpione IMkami które piszą o klasę albo i dwie gorzej (pomijając fakt, że w moim IM po upadku na zamkniętą skuwkę z wysokości może 30 cm uszkodzeniu uległ mechanizm blokowania skuwki, którą teraz można zdjąć nawet niechcący...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowany)