Pysznie Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Witam, Uprzejmie prosiłbym o polecenie po jednym piórze dla kobiety w przedziale cenowym do 200,00 złotych i 300,00 złotych, bowiem będę chciał zakupić dwa. Zależy mi na tym, aby pisały nieco cieniej, aniżeli pióra Parkera ze stalówką F, a także żeby pisały miękko i możliwie najmniej przerywały przy stosunkowo szybkim kreśleniu np. nieczytelnego podpisu. Miło byłoby także, aby pióro występowało w kolorystyce ze złoceniami. Z tego co udało mi się przestudiować forum, to dowiedziałem się, że stalówka F stalówce F innego producenta jest nierówna pod względem grubości kreski. Przykładowo F Parkera będzie kreśliło grubszą kreskę, aniżeli F Sheaffer'a. Uprzejmie prosiłbym o jakieś propozycję, bowiem sam jestem zupełnie zielony w tematyce piór, a niestety nie będę miał możliwości samemu ich przetestować. Pozdrawiam, Pysznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Generalnie cienkiej eFki należy poszukiwać wśród piór japońskich... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karwak Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Do ok 200 Waterman Hemisphere w wykończeniu GT, z kolei do ok 300 Platinum Vicoh, cienko pisze i ma złotą stalówkę. Inna kwestia czy te pióra z wyglądu jej się spodobają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowal1623 Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Może Faber Castell? Na przykład ambition. Dość cienka i mokra kreska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...