Skocz do zawartości

zmechu

Użytkownicy
  • Ilość treści

    313
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O zmechu

  • Ranga
    F

Ostatnio na profilu byli

678 wyświetleń profilu
  1. Pióro ma jak dla mnie. wśród wielu zalet, po 4 latach używania dwie wady: - nijak nie mogłem dopasować konwertera. Albo minimalnie za mały, albo minimalnie za duży. Metodą prób i błędów znalazłem pasujący, ale sporo mi z tym zeszło - pióro paskudnie cieknie. Mam czarne + czarną stalówkę i zalanie czarnym Hero powoduje w skuwce powódź. A czarnego na czarnym nie widać i paluchy brudne. Zmieniłem atrament na inny i póki co jest lepiej.
  2. Chyba nie, ten sam zapach jest charakterystyczny od lat 🙂 Ale aż się upewniłem - na szczęście mam dobrze (czyli: krzywo) przyklejone. Inaczej bym chyba reklamował, no bym się wkurzył gdybym wydał 5zł na atrament, a tam zamiast oryginalnego Hero jakiś Waterman czy inny Iroshizuku 😄
  3. Uwielbiam to może za mocne słowo, ale zapach Hero Black jest zarąbisty 🙂
  4. Ale tu nie ma Messengera 🙂 Więc nie wiem, co Ci poradzić. Bo problem jest spory. Nie wiem czy da się go rozwiązać. A może... (wiem że głupie)... może zmniejsz rozmiar zdjęcia? Albo wrzuć na jakiś hosting i wklej linka?
  5. <ględzenie mode on> Spróbuj pomóc sobie pomóc 🙂 Szybkie wrzucenie posta na forum, pełnego chaosu, błędów, literówek i skrótowców nie pomaga. Poświeć te 20 sekund więcej by przeczytać to co napisałeś. Myślę że większość osób rozszyfruje współczesne "help, mam ale -lol- ndziala, hgw, nw dlaczego, zdj, tx!" ale więcej czasu schodzi na myślenie "co autor miał na myśli" niż samą odpowiedź. Tu nie piekarnia, nie ma co się śpieszyć. I nie wrzucaj pierwszego lepszego zdjęcia, jakiś brudny pojemnik, walające się wkłady, pudełko na grafit, połamany ołówek i coś metalowego pod taśmą. Na 100% k
  6. Studio jest bardzo fajne. Z wad: - po roku-dwóch schodzi "gumiasta" powierzchnia sekcji. Sekcja jest pokryta taką antypoślizgową, przyjemną w dotyku matową powierzchnią. Z czasem jednak się wyciera i wygląda nieładnie. Wystarczy jednak porządniej to przytrzeć i zetrzeć tę matową powierzchnię. Wtedy odsłania się czarny plastik który już matowy nie jest. - po tym czasie pióro tez się leciutko "wyrabia". Zatrzask początkowo był silny, z czasem mam wrażenie że słabszy i lekko skuwka rusza się na boki - moja stalówka ma tendencję do wyłażenia nań atramentu i trudno ją doczyścić "na b
  7. Bez urazy, ale sam odpowiedziałeś sobie na pytanie 🙂 Tak to już jest z dobrami, nazwijmy to, luksusowymi. Irracjonalna cena, posypka z magicznego proszku i przyprawione marketingową papką - i mamy pióra po 10k, wódkę po 20k czy torebkę w cenie samochodu. Dlaczego ludzie to kupują? Z wielu powodów. Bo ich na to stać. Bo lubią mieć rzeczy, których nie mają inni. Bo kolekcjonują. Bo lubią otaczać się rzeczami unikalnymi. Ładnymi. I jak sam zauważyłeś - prestiżowymi. Takie drogie pióro nie upadnie i nikt go nie zrzuci ze stołu. Bo to nie jest pióro do notatek studenckich, adresowania kop
  8. Ech, to były czasy kuponów 10/10.01 na wish.com albo givingassistant bez dolnego limitu wypłat 🙂
  9. szukaj w zakładce Coupons: Ważność jest w "Validity period". Próg jest na kuponie, drobnym druczkiem "Your order of US $xxx or more". Szare - nieważne, tam gdzie masz "Valid" to można użyć. Górnu screen kuponu "ogólne", dolny kupony do danego sklepu.
  10. Wykorzystać na zakupy 🙂 Kupony są dwojakie: - u konkretnego sprzedawcy. Sklep daje kupon np "zniżka $5 za zakupy u nich za $100" - w całym serwisie, analogicznie "Kup za $100, wpisz kupon a odejmiemy ci $5" Kupon wpisujesz w polu pokroju "enter code", "enter discount" albo podobnym. Na Aliexpress o ile pamiętam jak kupon się "załapie" to od razu jest aktywny lub wybiera się go z listy rozwijalnej w checkout. Najważniejsze - każdy kod oprócz wartości oraz terminu ważności ma minimalną kwotę zakupu, która umożliwia skorzystanie z niego. Czyli np 5/100 to zniżka $5 za zak
  11. Niestety, w moim Eco już dwa razy pękło przy stalówce. Raz bez powodu, ale może od używania. Drugi raz samo z siebie, pióro leżało ok pół roku praktycznie nieużywane i pęknięcie. Dałem kropelkę kleju i pęknięcie już nie brudzi, ale niestety feler.
  12. O, i o takom informacje walczyliśmy 😉 Dziękuję! Co do cen - byłoby miło, szczególnie dla młodszych stażem, gdyby takie info się pojawiało. Oczywiście nie ma musu, każdy traktuje to po swojemu. Ale byłoby miło 🙂
  13. Dyskusja widzę w złym kierunku zmierza, więc pozwolę sobie zabrać głos jeszcze raz. Może akurat to miejsce nie jest najlepsze i robimy Autorowi tylko bałagan, ale mam nadzieję że za bardzo nie nakrzyczą 🙂 Problem jest prosty: podawać czy nie podawać ceny atramentów w opiniach/recenzjach. Argumenty za "nie": nie, bo i tak zaraz będą nieaktualne nie, bo ceny mają duży rozrzut i zaraz ktoś zarzuci że u niego jest drożej albo w Chinach taniej nie, bo jak chcemy podawać ceny to porządnie, czyli kto co gdzie i za ile nie, bo jak ktoś chce to sobie sam sprawdzi
  14. Mi (a pewnie i innym) nie chodzi o arcykonkretne podawanie cen i sklepów, w zupełności wystarczy szacunkowe, pokroju "koszt ok. 50zł za butelkę 30ml". Wiadomo, jak będę zainteresowany to pewnie znajdę taniej, ale przynajmniej wiem jaki rząd wielkości mnie czeka. @Ziemniaczek - nie, nie znam i nawet nie chcę znać cen wszystkich atramentów. Tak jak cen wszystkich notatników, piór, podkładek, zębatek, książek i upgrade do Windows10. Ale chciałbym np wiedzieć że "super, hiper, upgrade Windows10, wow, wow, ale kosztuje 2000zł", bo to od razu polaryzuje moją opinię. Mam mały staż n
  15. Co zatem stoi na przeszkodzie, by właśnie taka informację przekazać? "Hej, oto moja recenzja pióra/papieru/atramentu, w PL kosztuje około 50-80zł, u majfriendów 20-30, ale jak się trafi na promocję to na ebaju poniżej 20 można znaleźć." A że cena się zmieni za rok? Przecież po dacie będzie widać kiedy recenzja powstała, no i od razu mamy info o tendencji, "ech, 5 lat temu to były ceny... nie to co teraz... " 🙂 Dla mnie na przykład informacja o poziomie cenowym danego produktu jest istotna. Jak czytam sobie np o atramencie, któren mi się podoba a potem widzę w sklepie 1500zł/ml to od
×
×
  • Utwórz nowe...