Skocz do zawartości

Pióro w granicach 150 zł


Polecane posty

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem nowego pióra. Jako uczeń liceum piszę dość dużo, więc musi to być wytrzymały egzemplarz. Sam nie znam się na piórach, moje pierwsze poważniejsze pióro (oprócz takich, których używałem do składania liter w podstawówce) niedawno zostało uszkodzone (upuściłem je na podłogę, a skuwka była otwarta :() i od tej pory zdecydowanie gorzej pisze, przerywa itp. Nie wiem, jaki to był model, a nawet firma (dotychczas myślałem, że Parker, ale chyba jednak nie), wiem tylko, że ma stalówkę Iridium Point. Na pióro mogę poświęcić maksymalnie 150 zł, przy czym wolałbym jakieś o bardziej klasycznym wyglądzie, nie w stylu na przykład Parkera Urban. Spośród oferty Parkera najbardziej mi odpowiada Sonnet, ale zdecydowanie przekracza mój budżet. Może jest coś o podobnym wyglądzie (niekoniecznie z dodatkami jak stalówka ze złota itp.), a tak 2-3 razy tańsze? Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku

Kaweco - nomen omen - student. Solidne, klasyczne, duży wybór dobrych stalówek.

Po uwzględnieniu użycia wyszukiwarki i znalezieniu za jej pomocą miejsca w którym Forumowicz PWF otrzyma zniżkę - budżet zostanie przekroczony o kwotę 4,80 zł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram w/w @iza

 

MR jest OK - pisze cienko

 

jeżeli zaś wolałbyś trochę grubiej piszące to polecam

 

 

Sheaffer VFM – Vibrant, Fun and Modern

To kolekcja, którą cechuje wibrujący styl, zabawa  i nowoczesność, wprost stworzona dla wszystkich kochających szybkie tempo życia. Szeroka gama kolorów sprawia, iż ciężko wybrać tylko jeden z nich.

Śmiało – wybierz swój kolor i wyraź siebie!

Pióro VFM 9401 posiada korpus i skuwkę pokrytą lakierem w kolorze neonowego błękitu oraz niklowane wykończeniaStalówka w rozmiarze F lub M wykonana jest ze stali nierdzewnej. Przystosowane zostało do użytkowania wraz z nabojami.