Skocz do zawartości

Serwis Waterman - "recenzja"


malwes

Polecane posty

Witam serdecznie,

W nawiązaniu do mojego wątku o bardzo grubo piszącej F-ce w Waterman Expert, chciałam zdać relację z przygód (czy też braku przygód :)) serwisowych.

Pióro było na gwarancji. Miałam dokumenty gwarancyjne. Nie miałam paragonu (gdzieś jest, tylko GDZIE? :ph34r:). Zgodnie z Waszą radą postanowiłam sobie skrócić drogę i nie reklamowałam przez sprzedawcę tylko napisałam maila bezpośrednio do serwisu:

Newell Rubbermaid

Office Product SAS Dept.

Manieczki

ul. Wybickiego 2

63-112 Brodnica

Tel: 61 281 42 00

Po dwóch dniach (pierwsze to było Święto) odpisał mi bardzo miły Pan Daniel. Polecił mi

- wysłać pióro kurierem, podał mi numer klienta (czyli ich) na którego koszt powinnam przekazać pióro kurierowi

- wysłać pióro nie w firmowym opakowaniu (ja miałam duży zestaw z atramentem więc pudełko ogromne) tylko w dowolnym, małym, solidnym opakowaniu (użyłam plastikowego etui po długopisie parkera)

- co ważne, załączyć nie oryginały, ale kopie karty gwarancyjnej. Nie miałam paragonu ale akurat Waterman uznaje albo podstemplowaną kartę gwarancyjną (nie musi być paragon) albo poragon/fakturę (niekoniecznie z kartą gwarancyjną). W każdym razie ja załączyłam kopię karty, wyciąg z banku elektronicznego z przelewu za pióro i wydruk z aukcji allegro na której kupowałam. Chyba aż tyle nie było potrzebne ale wolałam uniknąć wątpliwości.

- dostałam mailem Excela w którym opisuje się krótko problem, podaje swój adres zwrotny i kontaktowy, telefon itp i ten wydruk też załączyłam

- po niespełna 10 dniach piórko kurier do mnie z powrotem przyniósł, równie solidnie zapakowane, z wymienioną stalówką, z dokumentami co zostało wykonane (czyli ta wymiana), z dodatkowym tłoczkiem i nabojem. Zgodnie z moją prośbą stalówka była testowana (było widać kropeczki atramentu) choć pióro wróciło nienabite.

Także, jak na razie - mogę serwis bardzo pochwalić.

Malwes

PS.

Teraz czekam na efekty reklamacji FC. Tu serwis też zareagował błyskawicznie, i po pióro sami wysłali kuriera, umówili go ze mną na godzinę i faktycznie przybył w tym czasie, ale na razie efektów nie ma, muszę się chyba przypomnieć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

ArielN,

Oczywiście, mogę pokazać Excela tylko pokombinuję jak go wkleić, żeby było dobrze. To bardzo prosty Excel, generalnie tabeka z miejscem na wpisanie danych i uzasadnienia i dokumentów jakie się załącza.

Imię i nazwisko

Adres mailowy

Adres korespondencyjny

Lista załączonych dokumentów (samemu się wypełnia)

Opis usterki i o co wnioskujemy

To w zasadzie wszystko.To co od siebie mogę dodać, że bardzo pomaga załączenie próbek pisma. W FC też to był chyba "główny dowód" - porównanie do tego jak piszą inne pióra.

Edytowano przez malwes
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

malwes:

To naprawdę super, że serwis się sprawdził w 100% w Twoim przypadku. U mnie - jak pisałem w innym wątku (pióro naprawiane 5 razy) - bywało różnie.

Podsumowując - traktując Watermana całościowo - należy się duży plus za pozytywne zakończenie sprawy (z serwisem globalnym) z malutkim minusikiem (za "milczenie" serwisu lokalnego) - ale to umowmy się, że zrzucamy na karb zimy, śniegu, itd. :).

Pozdrawiam

Tomek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...