Skocz do zawartości

Pióro do 550 złotych.


Polecane posty

Witajcie.

W świecie piór jestem nowicjuszem. Moim pierwszym piórem wiecznym, takim "poważniejszym", był Waterman Hemisphere "Złoty Blask" -> http://www.ksiegarnia.siedlce.pl/M/jasimG6XZE9NX.obr Okazał się jednak bardzo nietrwały...

Za parę dni będę miał możliwość zakupu czegoś nowego. W tytule tematu umieściłem cenę "550", mogę ją WYJĄTKOWO naciągnąć o dodatkową stówkę.

Zastanawiam się nad Waterman'em Charleston'em (Hebanowy czarny GT) i Waterman'em Carene (Morze Czarne GT)

Które wydaje Wam się najlepszą opcją? A może polecicie mi coś spod innego szyldu?

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Carenka po 10 miesiącach użytkowania jest porysowana w trzech miejscach, są to linijne rysy od skuwki. Najbardziej doskwiera mi rysa, plus obszar niewielkiego zmatowienia, tuż nad stalówką. Moim zdaniem nie powinno czegoś takiego tam być. Pozostałe dwie rysy są na drugim końcu i powstały od zakładania skuwki na plecy, co nie jest jakąś ekstrawagancją (tzn.zakładanie skuwki nie jest ekstrawagancją, tylko normalnym sposobem użytkowania pióra). Uważam, że wykończenie powierzchni tego pióra nie siadło Watermanowi.

Natomiast w sensie wzorniczym jest to piękne pióro, zyskuje na żywo. Wzbudza spore zainteresowanie, ciągle ktoś o nie pyta lub komentuje jego niecodzienny wygląd.

Edytowano przez inkyzen
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do lakierowanych błyszczących piór. Zakładając skuwkę na tył korpusu trzeba się liczyć z tym że pojawią się jakieś ślady po dłuższym czasie. Nie ma szans, żeby lakier był wiecznie idealny, zawsze pojawi się jakieś zmatowienie czy ryska. Jedyne rozwiązanie to nie zakładać skuwki na tył ;) Akurat mnie sie lepiej pisze bez zakładania skuwek, ale jak ktoś musi to lepsze będzie stalowe pióro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Charlestona czarnego GT już od dwóch lat, piszę nim dość często i nie ma śladów od gwintu ani skuwki.