Skocz do zawartości

Conklin duragraph


Polecane posty

Czołem,

chciałbym zakupić sobie pióro 'w starym stylu'. Żeby było widać, że ma coś z dawnych lat, coś wspaniałego i prestiżowego w sobie :D 

Zależy mi również na tym, aby stalówka była na prawdę dobra ponieważ chciałbym z niego korzystać do robienia notatek, cieszyć się nim na codzień (bardzo dobrze piszę mi się faber castellem- tak dla porównania). 

Mam na oku Conclin'a Duragraph:

http://www.conklinpens.com/images/duragraph2.jpg

 

Czy ktoś mógłby mi coś o nim więcej powiedzieć? Czy to dobra firma? Dobra stalówka? A może ktoś potrafi polecić mi coś podobnego? Może lepszego? 
Budżet mam niestety nieco ograniczony bo powiedzmy do 500zł... 

Od razu proszę o podchodzenie do niektórych określeń z dystansem ponieważ jestem laikiem i to dopiero początki Wielkiej Pasji  :wub: :wub:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Duragrapha, to byłoby dobrze przymierzyć to pióro do dłoni. Z założoną skuwką jest długie jak oszczep i przy mniejszych dłoniach może przeważać. Conklin All American jest natomiast bardzo grube, tylko dla amatorów grubych piór.

 

Jeśli szukasz pióra w "starym stylu", to zerknij na Sailory - 1911, Procolor i Paltinum - Balance, 3776. Klasyczny wygląd, cena w założonym budżecie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuwkę ma ogromną, ale piszę bez założonej, wyjątkiem jest hemisphere, gdzie czasem zakładam, ale to może dlatego, że bardziej prestiżowo się ono wtedy prezentuje :D w duragraphie faktycznie przeważa delikatnie.

 

Z tych które podałeś najbardzies spodobało mi się All American, jest świetne  :wub:

 

Te kolejne o cygarotwatym kształcie też przepiękne i też planuję sobie takie sprawić- czarno złote najlepiej, ale chyba dozbieram większy budżet :rolleyes:

 

A np kaweco DIA12 albo visconti classic (trochę odważniejszy rembranth khaki- myślicie, że ma w sobie coś z dawnych lat?) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach