_ded_ Napisano Sierpień 4, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 4, 2015 Ałała!! No co?! W pracy jestem...pewnych słów się nie używa...musiałem maskować Ale wpadka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ded_ Napisano Sierpień 4, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 4, 2015 Dzięki Panowie za sugestie. Zanim zapaćkam szelakiem, przeturlam na sucho z każdej strony. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasiasemba Napisano Sierpień 5, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2015 icoico? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ded_ Napisano Sierpień 5, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2015 Piję alkochol ! Jeszcze tyram, a stalówka się klei. Wieczorkiem montaż i test. Zamelduję Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ded_ Napisano Sierpień 5, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2015 I kicha. Po pierwsze nie zassał ani kropli, po drugie klejenie puściło od niczego wręcz . Słabo. Próby bédá ponawiane. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasiasemba Napisano Sierpień 5, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2015 bu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ded_ Napisano Sierpień 5, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2015 Dziékuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stickyfinger Napisano Sierpień 5, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2015 I kicha. Po pierwsze nie zassał ani kropli, po drugie klejenie puściło od niczego wręcz . Słabo. Próby bédá ponawiane. No to d....... CHyba nie obędzie się bez kleju. Jest jeszcze opcja klejenia chemicznego, ale to sobie podarujmy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr.Frankenpen Napisano Sierpień 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 W niektórych modelach Sheaffera stalówki TRIUMPH byly zaciskane na tym grubszym "stopniu" na koncu przezroczystego, plastikowego gwintu wkrecanego w korpus. Dodatkowo, na krawedzi stykajacej sie z obsadka/sekcja laczenie bylo wzmocnione i uszczelnione klajstrem w/g formuly Sheaffera. To jest wlasnie jeden z tych modeli (które pózniej udoskonalono wprowadzajac gwint wewnatrz stalówki). Naprawa ta niestety nie jest latwa i wymaga odpowiednich narzedzi - nawet nie bede pisac co nalezy zrobic zeby tego pióra nie miec potem na sumieniu. Ale w warunkach 'domowych' mozna pokusic sie o wklejenie stalówki (po uprzednim zamontowaniu splywaka - w TRIUMPH'ach splywak z automatu byl osadzony na odpowiedniej glebokosci dzieki budowie plastikowego gwintu wkrecanego w korpus). Jednak przy wklejaniu stalówki trzeba uwazac zeby nie zapackac wszystkiego klejem, dlatego radzilbym zachowac ostroznosc... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.