Skocz do zawartości

Stalówka Sheaffera. Klejenie.


_ded_

Polecane posty

W niektórych modelach Sheaffera stalówki TRIUMPH byly zaciskane na tym grubszym "stopniu" na koncu przezroczystego, plastikowego gwintu wkrecanego w korpus. Dodatkowo, na krawedzi stykajacej sie z obsadka/sekcja laczenie bylo wzmocnione i uszczelnione klajstrem w/g formuly Sheaffera. To jest wlasnie jeden z tych modeli (które pózniej udoskonalono wprowadzajac gwint wewnatrz stalówki).  Naprawa ta niestety nie jest latwa i wymaga odpowiednich narzedzi - nawet nie bede pisac co nalezy zrobic zeby tego pióra nie miec potem na sumieniu. Ale w warunkach 'domowych' mozna pokusic sie o wklejenie stalówki (po uprzednim zamontowaniu splywaka - w TRIUMPH'ach splywak z automatu byl osadzony na odpowiedniej glebokosci dzieki budowie plastikowego gwintu wkrecanego w korpus). Jednak przy wklejaniu stalówki trzeba uwazac zeby nie zapackac wszystkiego klejem, dlatego radzilbym zachowac ostroznosc...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...