Skocz do zawartości

Budżetowy Montblanc?


Polecane posty

Witam forumowiczów w ten ciepły wieczór :)

 

 

Od jakiegoś czasu chodzi za mną zakup Montblanc'a, ale że jestem tylko biednym uczniem to szukam jakiegoś taniego modelu, oczywiście używanego. Rozmiar stalówki nie ma tym razem dla mnie znaczenia :D

 

Za jakim modelem warto się rozejrzeć według was?

 

 

Dragan

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okolicach 200 zł da się (choć dość rzadko) upolować m.in.: 12, 22, 31, 32, 221, Noblesse Slimline ze stalową stalówką. Prawdopodobnie Carrera też może się trafić, ale tego akurat nie potwierdziłem empirycznie.

O ile stalówki w tych piórach są fajne, o tyle same pióra raczej nie grzeszą jakimś niesamowitym designem czy jakością użytego plastiku. Ale skoro koniecznie musi być MB... ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy około 500 zł można się już pokusić o tańsze albo bardziej zużyte Majstersztyki, ale trzeba mieć do tego sporo szczęścia i uważać na podróbki. 144 i Generation mogą się trafić za około 400 zł. Także Mozart, ale to bardzo małe pióro.

Edytowano przez Alveryn
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na Allegro Montblanc Monte Rosa poszedł za chyba 275 zł....

O ile wiem Monte Rosy nie podrabiano, więc ryzyko jest niewielkie...

Jest tylko jeden problem - to pióro nie ma na czubku captopa białej ptasiej kupy w kształcie gwiazdki... :P (a dla niektórych to najważniejsze, nawet jeśli kupę zrobiono w Państwie Środka...)

Ale pisze bardzo bardzo, nawet te modele 042 mające stalową stalówkę...

szukaj, śledź i upoluj

Darz Bór dużo piór!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trochę jak 'Budżetowe Ferrari'. Nie to, że jestem jakimś snobem, czy coś. Montblanc ma to do siebie, że robi drogie pióra.

A 'budżetowe Lamborghini'?

Lamborghini-Tractor-25.jpg

Miałeś w dłoniach budżetowe Montblanki, nie powiesz chyba że są złymi piórami? Abstrahując od ich wyglądu, bo to kwestia gustu.