Skocz do zawartości

K.Wasilewski Eternum 1251


andr5

Polecane posty

Witam,jestem początkującym kolekcjonerem.Na razie posiadam kilka piór Pelikana.Tak się stało że mogę stać się właścicielem pióra Eternum 1251.Pióro nigdy nie było używane,posiada orginalny kartonik oraz instrukcję obsługi i reklamę K.Wasilewski.Potrzebuję fachowej pomocy od doświadczonych kolekcjonerów co do wartości pióra

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używane pióro jest warte tyle, ile chcesz za nie dać. Najwyżej będziesz chciał dać za mało i nie kupisz. W przypadku firmy Wasilewskiego pojawia się dodatkowy problem z wyceną: piór na rynku wtórnym jest mało, za to zdarzają się desperaci sztucznie podbijający ich cenę. Sądząc po egzemplarzach, które widziałem, od strony jakościowej te pióra to odpowiedniki tanich piór niemieckich z okresu międzywojennego. Ceny potrafią osiągać zbliżone do drogich piór niemieckich z okresu międzywojennego.

 

Jeśli jest w stanie idealnym, bez śladów degradacji plastiku (nagminne w przypadku Eternum), z niespisaną, oryginalną, złotą stalówką - ostatecznie można się skusić.

W przeciwnym wypadku szkoda zachodu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używane pióro jest warte tyle, ile chcesz za nie dać. Najwyżej będziesz chciał dać za mało i nie kupisz. W przypadku firmy Wasilewskiego pojawia się dodatkowy problem z wyceną: piór na rynku wtórnym jest mało, za to zdarzają się desperaci sztucznie podbijający ich cenę. Sądząc po egzemplarzach, które widziałem, od strony jakościowej te pióra to odpowiedniki tanich piór niemieckich z okresu międzywojennego. Ceny potrafią osiągać zbliżone do drogich piór niemieckich z okresu międzywojennego.

 

Jeśli jest w stanie idealnym, bez śladów degradacji plastiku (nagminne w przypadku Eternum), z niespisaną, oryginalną, złotą stalówką - ostatecznie można się skusić.

W przeciwnym wypadku szkoda zachodu.