Skocz do zawartości

Pióro dla żołnierza 300-400zł


Polecane posty

Witam, na początku chciałbym się ze wszystkimi przywitać bo to mój pierwszy post, szukam pióra dla siebie w kwocie max jak w tytule tematu. Nie ukrywam że spodobało mi się pisanie tym że narzędziem piśmienniczym, zacząłem od kupienia Waterman Allure pastel, chciałem zobaczyć czy to w ogóle dla mnie. Szukam czegoś do codziennego użytku, najlepiej jakby pióro było czarne, matowe, w miarę wytrzymałe i nie rzucające się mocno w oczy, bo będzie ze mną jeździło od poligonu po strzelnicę czy wypad w góry. Znalazłem Lamy RX luten ale nie wiem czy sobie zawracać tym w ogóle głowę, jestem laikiem w tych tematach, co byście doradzili? Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno na forum sprzedały się  minimalistyczne pióra wytoczone z aluminum. Chyba idealnie spełnia wymagania, nie wiem czy nowe mieści się w limicie ceny. Może ktoś podrzuci linki, jeden, do namisu już jest.

Ja polecę czarne matowe Lamy Safari. Dużo tańsze od limitu, ale nie szkoda jak przepadnie. Jest dyskretne i praktyczne no i sprawdza się jako pióro dla studenta to w poligonowych warunkach da radę :)

No i jeszcze Kaweco AL Sport Stonewashed Black, tylko to malutkie pióro, da się pisać tylko z założoną skuwką.

Edytowano przez TopikSH
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej @Nelman!

Sprawdź sobie Kaweco Suprę. Co prawda nie jest ani matowym, ani też czarnym piórem, ale trudno Suprze odmówić solidności. To taka męska wersja Liliputa :D Do wyboru masz dwa wykończenia: mosiądz i nieco droższą stal. Ja bym brał mosiądz - raz, że ładnie się spatynuje, a dwa, że kojarzy się z kolorem łuski od naboju. I jest tańsza ;) - ok. 380zł, czyli mieści się w opisywanym przez ciebie przedziale cenowym.

PS. Jeszcze mi się przypomniało - pióro można skrócić wykręcając środkową tuleję; do pióra możesz dokupić opcjonalny klips.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach