Skocz do zawartości

Dylemat zakupowy / Pilot Heritage / Sailor / Pelikan...


kriis88

Polecane posty

F w Lamy 2000- wściekle mokra, w praktyce to M.

M w Pilot Custom- miałem już lekko doszlifowaną, większość czasu pisałem po "delikatynym zestubowaniu"- linia jak w M, tutaj wcale nie widziałem potwierdzenia dla zasady, że japońskie stalówki są rozmiar mniejsze. Atrament podawało obficie, podobnie jak lama2000, ale nieco mniej przewidywalnie (tj, nie pisało się tak samo dobrze niezależnie od wlanego "paliwa"). Sama stalówka gładka, lekko sprężysta- docisk powodował nieco obfitsze podawanie atramentu a nie różnicowanie grubości (to z fleksem nic wspólnego nie ma).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...