Skocz do zawartości

Wycena, oględziny pióra


Polecane posty

Witam,
W ostatnim  czasie wszedłem  w posiadanie dwóch  zestawów  MontBlanc.
W zasadzie nie znam się ani troszeczkę  na piórach i długopisach wartościowych, dlatego chciałbym  prosić kogoś  o informację co do egzemplarzy posiadanych przeze mnie, tzn. cena, jak sprawdzić  oryginalność.  
Pogrzebałem trochę  w internecie, ale troszkę  nie dowierzam w to co znalazłem.
Jeden zestaw to: pióro + długopis + etui
MONTBLANC MEISTERSTUCK CLASSIQUE GT. (Przynajmniej tak mi się  wydaję)

https://zapodaj.net/5e026efcc0f3f.jpg.html
https://zapodaj.net/8be5fbff44884.jpg.html

Drugi zestaw to: pióro + długopis + etui 
MONTBLANC F.SCOTT FITZGERALD WRITERS LIMITED EDITION

https://zapodaj.net/5e4a6d5701031.jpg.html

https://zapodaj.net/94a310841c25f.jpg.html

Z góry dziękuję  za wszelkie informacje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://zapodaj.net/5e026efcc0f3f.jpg.html

https://zapodaj.net/8be5fbff44884.jpg.html

Po czy stwierdzenie że  podróbka? 

Grawer, numer produkcyjny, wszystko to co na orginalnych jest. Zgadza się  również  z zestawowym numerem długopisu.  

Na pierwszym egzemplarzu również  są  numery grawerowane na gornej części 

 

 

Edytowano przez Majki11
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka szczerych i życzliwych uwag - w końcu rzetelne zbliżenia stalówek świadczą, że nie miałeś złych intencji-:)

Nie warto takich piór kupować, ale jak już się takie ma to warto nad nimi popracować. Wzornictwo może się podobać lub nie ale niewątpliwie są ludzie, którzy płacą za łudząco podobne grube setki dolarów. Jakość wykonania oczywiście ma się nijak do oryginału, ale z drugiej strony wieczne pióro to nie prom kosmiczny, tyle, że może nie jest to pióro na całe życie...