Skocz do zawartości

Pióro na prezent


Polecane posty

Witajcie :)

Zupełnie nie znam się na piórach. Chciałam zakupić pióro dla chłopaka. Od dawna pisze piórami Parkera, ale pisze nimi okazjonalnie. Głównie podpisy i krótkie notatki. Budżet mam niewielki bo do 300 zł. Jakie pióro polecacie aby przyjemnie się nim pisało? 

dzięki za pomoc i sugestie

Joanna 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :)

Szukałam tego pióra ale nie znalazłam. Jeszcze. A co powiecie o piórze Sheaffer 300? To górna granica budżetu, czy jest warte swojej ceny? Czy pisze się dobrze? Czytałam opinie m.in. tu na forum, o piórach Parker IM i nie mają dobrych ocen. A są bardzo popularne i nawet się zastanawiałam nad jednym.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawka : Oczywiście chodziło mi o Pelikana 140 (sto czterdzieści) 😉. To pióro vintage czytaj nieprodukowane już w naszych czasach. Należy szukać używanego, z drugiej ręki, a czasem zdarzają się nieużywane, tylko że one potrafią być (sporo) droższe...

Edytowano przez MarcinEck
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piór jest od zatrzęsienia. Można dostać zawrotów głowy. Wiele firm się przewija: Diplomat, Waterman..

Mam kilka typów wg miejsca:

1. Sheaffer 300

2. Waterman Hemisphere GT

3. Sheaffer Prelude cobalt blue

4. Parker Sonnet CT

5. Parker Urban Muted GT

6. Diplomat Traveller SS Gold

7. Cross classic century

8. Kaweco Student

Macie jakieś uwagi do tych piór? Któreś odradzacie? Ze względu np. na awaryjnosc. Albo może chcecie przestawić kolejność :)

Edytowano przez RybkaJoanna
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach