Skocz do zawartości

Wybór atramentu i papieru - pomoc


SzukającyOdpowiedzi

Polecane posty

Dobry wieczór. Zarejestrowałem się, by zaczerpnąć porad ekspertów. Jestem zielony w temacie atramentów, papieru etc. Potrzebuję dobrej jakości papieru i chyba dwóch rodzaju tuszów. Jeden czarny oraz drugi - niewidzialny, który po naświetleniu przez światło słoneczne albo żarówkowe zacząłby być widoczny (najlepiej czerwony kolor). Ten drugi tusz ma być używany do pokrytej już wcześniej czarnym tuszem kartce  i widzialny tylko po naświetleniu - ważne, by nie tracił swoich właściwości. Można coś takiego dostać? Jak tak to jakiej firmy? No i oczywiście coś czym można by używać takiego tuszu.

Bardzo proszę o pomoc i porady.

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje atrament Herbin (HERBIN ENCRE PHOSPHORESCENTE 30 ML)

)świecący w ciemności. Nie można go używać w piórach wiecznych, ale można pisać stalówką maczaną czy pędzelkiem. Niewidoczny w dziennym świetle, widoczny w ciemności.
Co do czarnego atramentu (bądź tuszu) - tu jest spory wybór, ale zastanawia mnie, po co pokrywać czarnym atramentem/tuszem kartkę - może wystarczy po prostu użyć czarnej kartki?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Agnieszka napisał:

Istnieje atrament Herbin (HERBIN ENCRE PHOSPHORESCENTE 30 ML)

)świecący w ciemności. Nie można go używać w piórach wiecznych, ale można pisać stalówką maczaną czy pędzelkiem. Niewidoczny w dziennym świetle, widoczny w ciemności.
Co do czarnego atramentu (bądź tuszu) - tu jest spory wybór, ale zastanawia mnie, po co pokrywać czarnym atramentem/tuszem kartkę - może wystarczy po prostu użyć czarnej kartki?