Skocz do zawartości
Franek

Luźna skuwka w Noodler'sie Konradzie

Polecane posty

1 godzinę temu, endoor napisał:

nie podam firm żeby nie być posądzonym o kryptoreklamę

Bez obaw @endoor - właśnie powinno się promowa i chwalić ucziwych i sumiennych sprzedawców. Co nam innego zostało. Nie obawiałem się napisać prawdy o tym co mnie spotkało, bo zarówno fałsz jak i prawdę trzeba w tymk pokręconym świecie nazywać po imieniu. Inaczej będzie coraz gorzej. Pozdrówka :zdrowie:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, syrius napisał:

To są normalne oczekiwania każdego z nas i zdarzenia w stylu "oczekiwania vs rzeczywistość" nie powinny mieć miejsca. Czytając odpowiedzi doszedłem do wniosku takiego że pióra tak w ogóle są dzisiaj towarem służącym głównie do nabijania kiesy. Producenci oszukują, windują ceny tworząc niesamowite historie, otaczając sprzedawane produkty niesamowitymi sloganami marketingowymi. Nasze sklepy nastawione są głównie na szybki zysk i wyrwanie najwięcej ile się da od klienta tworząc dodatkowe historyjki zachęcające do kupna. Do tego całkowicie ignorują środowiska fanów którzy traktują pióra inaczej, znają się na nich, kolekcjonują, wiedzą wszystko o danych modelach, sprzedawca uznaję ten produkt jako powszechne narzędzie do pisania na którym można zarobić. Totalne lekceważenie klienta. Najgorsze jest to że w przypadku niektórych e-sklepów mamy zjawisko wręcz obrzydliwej ignorancji, część tych sklepów sama udziela się na forach, wie dokładnie z jakim klientem ma do czynienie, jakie są oczekiwania. Tak są "perełki" które podchodzą do sprzedaży bardziej na poważnie i trzeba to chwalić i nagłaśniać nie bacząc na posądzanie o kryptoreklamy :) 

Dziękuję za mądre słowa, a szczególnie zgadzam się z Twoim ostatnim zdaniem. Tak prawda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Franek, @syrius, nie przekonaliście mnie ale w celu zaspokojenia zbiorowej ciekawości pozwolę sobie na taki oto komentarz. Są firmy (sprzedawcy/osoby), które wg. mnie mają wzorcowe podejście do klienta (uwaga, to moja prywatna opinia i jestem świadom, że ktoś może mieć odmienną, czyli tzw. TOMBI). Nawet nie chodzi tu o jakiś spektakularny efekt (finansowy, techniczny), ale o poczucie odpowiedzialności za sprzedaż i takie swoiste "zaopiekowanie klientem", tak bym to ujął i to przebijało z postów @Franka. Moi osobiści faworyci to np.: Twoje Pióro, F-Pen, Pióroteka, Inahon; a pendoktory to np:. Sticky, Rka.  Tak się składa, że jedne z moich ulubionych piór to Piloty. Nie raz złapałem się na tym, że jak mam pod ręką na biurku powiedzmy: Lamy Safari, TWISBI 580, Cross Townsend, to odruchowo i tak sięgam po jakiegoś Pilota. Nic, (albo prawie nic bo są np. Sheaffery ze stalówką triumph, tudzież Osmie i jeszcze cokolwiek ze stalówką Degussa)  nie przebija komfortu pisania tymi piórami. Miałem niestety raz jeden nieprzyjemną przygodę z serwisem Pilota w Polsce, ale kontakt z producentem zrekompensował wszystko - nigdy nie doświadczyłem jako klient takiego poziomu uprzejmości. Mówię to z całą odpowiedzialnością. Na koniec uwaga w temacie wałkowanym na forach od lat - niestety wysoki koszt pióra nie idzie wcale z poziomem obsługi klienta (sprzedaż/serwis). Nie wiem czy to tylko nasza Polska specyfika, ale znam nawet kilkanaście historii gdzie pióra o wartości ponad 1000 zł były fatalnie serwisowane w serwisach firmowych. To temat rzeka. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@endoor Mimo wszystko twierdzę, że trzeba pisać prawdę. Bo jak się zamiata pod dywan, to ktoś innny może zaliczyć wpadkę. Zresztą po to jest forum, żeby się informować. Jak widzicie nie napisałem tej historii, żeby komuś dokopać, bo nie było tam jakiś personalnych wyjazdów, ale ogólne, sprawdzalne fakty. Może komuś się to przyda jak przeczyta, może nie. Dobrze, że napisałeś o tych firmach gdzie spotkałeś się z pełnym profesjonalizmem. Też kupowałem kilka rzeczy w F-Pen, Piórotece i za każdym razem spotkałem się z profesjonalizmem. Tym samym potwierdzam Twoją opinię. Właśnie w taki sposób, na zasadzie "reklamy szeptanej", buduje się dobrą markę firmie. Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...