Gość Napisano Grudzień 15, 2018 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2018 1 godzinę temu, endoor napisał: nie podam firm żeby nie być posądzonym o kryptoreklamę Bez obaw @endoor - właśnie powinno się promowa i chwalić ucziwych i sumiennych sprzedawców. Co nam innego zostało. Nie obawiałem się napisać prawdy o tym co mnie spotkało, bo zarówno fałsz jak i prawdę trzeba w tymk pokręconym świecie nazywać po imieniu. Inaczej będzie coraz gorzej. Pozdrówka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Grudzień 15, 2018 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2018 48 minut temu, syrius napisał: To są normalne oczekiwania każdego z nas i zdarzenia w stylu "oczekiwania vs rzeczywistość" nie powinny mieć miejsca. Czytając odpowiedzi doszedłem do wniosku takiego że pióra tak w ogóle są dzisiaj towarem służącym głównie do nabijania kiesy. Producenci oszukują, windują ceny tworząc niesamowite historie, otaczając sprzedawane produkty niesamowitymi sloganami marketingowymi. Nasze sklepy nastawione są głównie na szybki zysk i wyrwanie najwięcej ile się da od klienta tworząc dodatkowe historyjki zachęcające do kupna. Do tego całkowicie ignorują środowiska fanów którzy traktują pióra inaczej, znają się na nich, kolekcjonują, wiedzą wszystko o danych modelach, sprzedawca uznaję ten produkt jako powszechne narzędzie do pisania na którym można zarobić. Totalne lekceważenie klienta. Najgorsze jest to że w przypadku niektórych e-sklepów mamy zjawisko wręcz obrzydliwej ignorancji, część tych sklepów sama udziela się na forach, wie dokładnie z jakim klientem ma do czynienie, jakie są oczekiwania. Tak są "perełki" które podchodzą do sprzedaży bardziej na poważnie i trzeba to chwalić i nagłaśniać nie bacząc na posądzanie o kryptoreklamy Dziękuję za mądre słowa, a szczególnie zgadzam się z Twoim ostatnim zdaniem. Tak prawda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
endoor Napisano Grudzień 15, 2018 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2018 @Franek, @syrius, nie przekonaliście mnie ale w celu zaspokojenia zbiorowej ciekawości pozwolę sobie na taki oto komentarz. Są firmy (sprzedawcy/osoby), które wg. mnie mają wzorcowe podejście do klienta (uwaga, to moja prywatna opinia i jestem świadom, że ktoś może mieć odmienną, czyli tzw. TOMBI). Nawet nie chodzi tu o jakiś spektakularny efekt (finansowy, techniczny), ale o poczucie odpowiedzialności za sprzedaż i takie swoiste "zaopiekowanie klientem", tak bym to ujął i to przebijało z postów @Franka. Moi osobiści faworyci to np.: Twoje Pióro, F-Pen, Pióroteka, Inahon; a pendoktory to np:. Sticky, Rka. Tak się składa, że jedne z moich ulubionych piór to Piloty. Nie raz złapałem się na tym, że jak mam pod ręką na biurku powiedzmy: Lamy Safari, TWISBI 580, Cross Townsend, to odruchowo i tak sięgam po jakiegoś Pilota. Nic, (albo prawie nic bo są np. Sheaffery ze stalówką triumph, tudzież Osmie i jeszcze cokolwiek ze stalówką Degussa) nie przebija komfortu pisania tymi piórami. Miałem niestety raz jeden nieprzyjemną przygodę z serwisem Pilota w Polsce, ale kontakt z producentem zrekompensował wszystko - nigdy nie doświadczyłem jako klient takiego poziomu uprzejmości. Mówię to z całą odpowiedzialnością. Na koniec uwaga w temacie wałkowanym na forach od lat - niestety wysoki koszt pióra nie idzie wcale z poziomem obsługi klienta (sprzedaż/serwis). Nie wiem czy to tylko nasza Polska specyfika, ale znam nawet kilkanaście historii gdzie pióra o wartości ponad 1000 zł były fatalnie serwisowane w serwisach firmowych. To temat rzeka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Grudzień 15, 2018 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2018 @endoor Mimo wszystko twierdzę, że trzeba pisać prawdę. Bo jak się zamiata pod dywan, to ktoś innny może zaliczyć wpadkę. Zresztą po to jest forum, żeby się informować. Jak widzicie nie napisałem tej historii, żeby komuś dokopać, bo nie było tam jakiś personalnych wyjazdów, ale ogólne, sprawdzalne fakty. Może komuś się to przyda jak przeczyta, może nie. Dobrze, że napisałeś o tych firmach gdzie spotkałeś się z pełnym profesjonalizmem. Też kupowałem kilka rzeczy w F-Pen, Piórotece i za każdym razem spotkałem się z profesjonalizmem. Tym samym potwierdzam Twoją opinię. Właśnie w taki sposób, na zasadzie "reklamy szeptanej", buduje się dobrą markę firmie. Pozdrawiam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.