Skocz do zawartości

pióro do rysunku


Polecane posty

Tak, po to jest ten adapter. "naboje europejskie" to standard uniwersalny, najpopularniejsze naboje i do tego służy ten adapter tylko różnie z nim bywa, nie używałem tych adapterów, nie wypowiem się jak to z nimi jest ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nikto0 napisał:

Witam. Nie znam się na piórach. Chcę zakupić tanie pióro do rysunku. Jakie byłoby najlepsze?

Kiedyś grafiki robiło się cieniutką redisówką. Piórem też można. Dobierz sobie stalóweczkę jak najcieńszą, jak nie wiesz to postaw na EF. Mozesz zamówić chińskie piórko, będzie najtaniej, albo coś "markowego". Warunek cienka stalóweczka i dobry chwyt. Pióro musi Ci leżeć w dłoni. Reszta to sprawa wtórna. Atrament, kolor, pióra i atramentu. Czysto indywidualne. Też polecam Platinum Preppy, stalówka 0,2 jak włosek. I ma tam jakiś system to pióro podobno zabezpieczajacy przed zasychaniem stalki. 

Edytowano przez Gość
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Nikto0 napisał:

a z takim adapterem do naboi typu europejskiego będą wchodzić inne naboje?

 

Siedzę w tym temacie, gdyż kupiłem Platinum Century (które płynie żaglowcem do mnie z Japoni już nie pamiętam który miesiąc :D ) i przez wspomniany adapter powinny pasować krótkie naboje international' długie nie pasują nawet do Century gdyż jest to za długi zestaw. Ale do adaptera podchodził bym ze sporym dystansem, na forach zagranicznych, Polskich oraz na Amazonie pojawiają się doniesienia użytkowników, że adapter pogarsza przepływ atramentu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bartosz_T napisał:

że adapter pogarsza przepływ atramentu

Z tym się zgodzę, jak najbardziej. Adapter, to wąskie gardło i często tworzy się tam bańka powietrza. Przerabiałem to niestety...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach