Skocz do zawartości

Gwinty tłoczków oraz nabojów


maciejo89

Polecane posty

4 minuty temu, Aventador13 napisał:

Może i nie boli, ale obdziera z prywatności

Wchodząc na Forum używasz Google :P

 

Żeby nie było - Google nie boli było i jest całkowicie w celach zobrazowania tego, że szybciej znajdziemy informację w Google niż ktoś napisze po tym, jak się namyśli czy chce mu się pisać po raz kolejny to samo ;) 

 

Słowem - bez spiny :D 

Edytowano przez Ziemniaczek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Ziemniaczek napisał:

Sheaffer (MR na zwykłych jedzie)

Chyba chciałeś powiedzieć VFM jedzie na zwykłych u Sheaffera, a jeśli już wspominamy o VFM to warto też wyróżnić MR i Plumixa u Pilota, które też jadą na zwykłych, ale tylko wersje przeznaczone na rynek europejski. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Tales napisał:

Chyba chciałeś powiedzieć VFM jedzie na zwykłych u Sheaffera, a jeśli już wspominamy o VFM to warto też wyróżnić MR i Plumixa u Pilota, które też jadą na zwykłych, ale tylko wersje przeznaczone na rynek europejski. 

Nie w tym miejscu Enter, o Pilota chodziło. Ogólnie to przed zakupem dobrze sprawdzić, bo o ile w przypadku Parkera czy WM na pewno będzie to samo, to w przypadku innych nie bardzo

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...