Skocz do zawartości

Witam serdecznie


Dara

Polecane posty

Witam serdecznie drogie forum. Nazywam się Anna, ale jeśli chcecie możecie się do mnie zwracać zdrobnieniami tego imienia lub według nick-u mojego konta. Jeśli mam być szczera to moja przygoda z piórami właśnie się zaczęła, choć oczywiście miałam już z nimi styczność w podstawówce to prawdziwie zafascynowały mnie dopiero teraz, gdy odkryłam stare szkolne pióro mamy Hero 329. Może jest to przedwczesny zapał lub coś w rodzaju zauroczenia, lecz gdy odkryłam jak były napełniane pióra wieczne, przed erą wymienianych wkładów, tylko z kałamarza przestałam używać długopisów i korzystam teraz wyłącznie z tego pióra. Oprócz pisma niezwykle podoba mi się jego wygląd, ale dość już o piórze w końcu miałam przedstawić siebie. Jestem studentką medycyny, mam raczej łagodne usposobienie i jestem dosyć nie śmiała. Mam nadzieje, że uda mi się dobrze odnaleźć na tym forum i chciałabym prosić o radę jakie pióra były by najlepsze do inwestowania przy skromnym budżecie, interesują mnie przede wszystkim takie pióra,,z pompką" choć to pewnie mało profesjonalne określenie. Chciałabym też zapytać gdzie najlepiej takich piór szukać?  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! :)

Pompka jest problematyczna i raczej nie wnosi żadnych dodatkowych zalet. Jest coś takiego jak konwerter, czyli taki nabój z tłoczkiem do łatwego napełniania.
Co do pióra, to na 99% poturla Ci się po pulpicie na którymś seminarium i spadnie na ziemię, więc moim zdaniem nie ma co przesadzać z ceną. Tak na wszelki wypadek. ;)

Pooglądaj też atramenty, jest w czym wybierać. Koniecznie ustal limit cenowy zanim zaczniesz rekonesans, bo można przez nie zbankrutować.
Powodzenia! :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy serdecznie:)