Skocz do zawartości

Które spośród dwóch


Look

Polecane posty

Witam Was serdecznie,

to mój pierwszy post, więc miło tu zawitać :) Na piórach nie znam się praktycznie wcale, poza podstawami teorii i znajomością najpopularniejszych modeli. Zamierzam w niedługim czasie zakupić pierwsze pióro i stanąłem przed dylematem. Jeśli sprawa jest trywialna i poruszana wielokrotnie to przepraszam, mi nie udało się znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

Moimi kandydatami są: 

1. https://www.parkersklep.pl/prod1857-Pioro-wieczne-Parker-IM-Brushed-Metal-GT-T2016.html

2. https://www.parkersklep.pl/prod159-Pioro-wieczne-Parker-IM-Czarny-GT.html

Pytanie brzmi: które wybrać?

Oba podobają mi się podobnie i domyślam się, że droższe jest w pewien sposób lepsze. Ale czy jest sens, czy w zupełności wystarczy czarne? Jeśli ktoś zna lepszy model, nawet innej marki do 120 zł, to proszę powiedzieć.

Z góry ogromnie dziękuję za pomoc i pozdrawiam. 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz Cię zjedzą za "nie udało mi się znaleźć" :-)

Przede wszystkim - Parker IM to zły wybór. Wygląda świetnie, ale ma piekielną wadę techniczną: bardzo szybko zasycha i na to w zasadzie nie ma rady.

Co zaś wyboru: napisz co by Cię interesowało. Pojawi się tutaj sporo propozycji, jak sprecyzujesz swoje oczekiwania (czy np wolałbyś ciężkie, czy lekkie, metal czy plastik itp) to już pójdzie z górki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy. Te oba modele różnią się wykończeniem. Jakbyś chciał propozycje jakiegoś innego pióra to sprecyzuj swoje wymagania jak to doradził Zmechu. Wolisz:  małe/duże, lekkie/ciężkie, metal/plastik, zakręcana skuwka/wciskana skuwka, sekcja (to za co trzymasz pióro podczas pisania) okrągła, czy z wytłoczeniami na palce, piszesz drobnymi literkami, czy sporymi - przyda się do wyboru stalówki.

Tutaj masz coś do poczytania w międzyczasie:

 

Edytowano przez Kowal1623
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach